مرجع خبری پرسپولیس :  سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تلاش خواهیم کرد تا تعداد باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران در سال 92 را از 18 تیم به 16 تیم کاهش دهیم.

 

غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران بیان داشت: با تشکیل جلسه هیئت مدیره فدراسیون و مدیران باشگاه‌ها تلاش خواهیم کرد تا تعداد باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران در سال 92 را از 18 تیم به 16 تیم کاهش دهیم. 

 

وی عنوان کرد: اگر این طرح عملی شود به احتمال فراوان در سال جاری لیگ برتر فوتبال ایران، چهار تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کنند.

 

* کاهش تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور 

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران و رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سال 91 از 31 خرداد با حضور 18 تیم آغاز می‌شود.

 

وی همچنین از کاهش تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و متذکر شد: در دو یا سه سال آینده، تعداد تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز از 28 تیم به 18 تیم خواهد رسید.

 

این مسئول بیان داشت: در صورت تصویب مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور با حضور 18 تیم، این مسابقات در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

 

 

* مدیران باشگاه‌ها سقف قرارداد بازیکنان و کادر فنی را رعایت کنند

بهروان همچنین به مدیران باشگاه‌ها و بازیکنان توصیه کرد تا سقف قرارداد بازیکنان و کادر فنی را رعایت کنند تا در صورت تخلف جریمه یا محروم نشوند.

 

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در ادامه از بدهکاری باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ دسته یک خبر داد و افزود: بیشتر باشگاه‌ها به فدراسیون بدهی زیادی دارند و باید هرچه سریع‌تر بدهی خود را به فدراسیون پرداخت کنند.

 

وی همچنین از حضور داوران جوان در لیگ دوازدهم خبر داد و متذکر شد: درصدد هستیم تا در لیگ دوازدهم فوتبال کشور از داوران جوان استفاده کنیم و همچنین شاهد اشتباهات کمتر داوران در لیگ فوتبال کشور باشیم.

 

* شکایت مدیران باشگاه صنعت ساری در حال بررسی است

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره شکایت مدیران باشگاه صنعت ساری اذعان داشت: مدیران باشگاه صنعت ساری در هفته آخر لیگ آزادگان درباره تبانی و نتیجه بازی دو تیم سایپا شمال و مس رفسنجان کرمان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند که این پرونده در حال بررسی و تحقیق است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)