خبرگزاری پرسپولیس : سردبیر روزنامه پرسپولیس گفت:اگر قیمت کاغذ همین گونه بالا برود نمی توانیم روزنامه پرسپولیس را منتشر کنیم و احتمال می رود  از سال 92 روند انتشار این نشریه تغییر کند.

نویدی درباره اینکه روزنامه پرسپولیس 10 روز است منتشر نمی شود اظهارداشت:به دلیل مشکلاتی که بر سر راه ما قرار داشت مجبور شدیم تغییراتی را در روزنامه لحاظ کنیم اما اینگونه نیست که روزنامه تعطیل شود. از هفته آینده روزنامه پرسپولیس دوباره منتشر خواهد شد اما با اندازه ای کوچکتر در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.
وی درباره عقب افتادن حقوق کارمندان خود گفت:همه کارمندان تا دی ماه حقوق های خود را دریافت کرده اند و مدارکش هم مستند است .ضمن اینکه قرار نیست خبرنگاران و سایر کارمندان ما از کار بی کار شوند زیرا قصد نداریم نزدیک عید شرایط زندگی را برای آنها دشوار کنیم.
نویدی با اشاره به شابعاتی که در باره ماهنامه شدن این نشریه وجود دارد افزود:این خبر صحت دارد  زیرا اگر قیمت کاغذ همین گونه پیشرفت کند نمی توانیم روزنامه پرسپولیس را منتشر کنیم و احتمال می رود  از سال 92 این روزنامه به ماهنامه تغییر یابد.
وی در پاسخ به اینکه آیا از باشگاه پرسپولیس گله ای ندارید که مشکلات شما را برطرف نکرده اند؟ نأکید کرد:با باشگاه صحبت هایی داشته ایم و مسئولین وعده داده اند تا چاره اندیشی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)