در اواسط این تمرین مجادله ای بین هواداران و چند نفر از افراد منتسب به مالک باشگاه داماش رخ داد. این ماجرا با وساطت عابدینی به اتمام رسید

گل ؛ تمرینات تیم داماش گیلان در سال 92 از روز شنبه و با حضور امیر عابدینی مدیرعامل این تیم آغاز شد. در این تمرین به جهت حضور عابدینی و همچنین بروز مسایل حاشیه ای روزهای انتهایی سال، با استقبال تعدادی زیادی از هواداران روبرو شد. داماش به جهت رویارویی با تراکتورسازی در لیگ برتر و پرسپولیس در جام حذفی تمرینات آماده سازی خود را کمی زودتر از دیگر تیم های لیگ برتری آغاز کرده است.
 در این تمرین به جز علیرضا نیکبخت واحدی که بعد از یک درگیری از حضور در تمرینات داماش سرباز زده است، حسین ابراهیمی به دلیل مراسم ازدواجش، علیرضا جهانبخش به سبب همرای با تیم ملی در تورنمنت قطر و حسن رودباریان به خاطر پی گیری مسایل مربوط به اقامت امریکایش از غایبان نخستین تمرین داماش بودند. برخلاف شایعات مطرح شده، قویدل و طباطبایی در این تمرین حضور نداشتند. از دیگر حواشی تمرین امروز خبر دیده شدن درخشان در رشت بود که موجب خشم آن دویست، سیصد هواداری شده بود که در تمرین حاضر بودند.آنها معنقد بودند بازگشت درخشان به داماش غیر قابل تصور است!

بازیکنان زیر نظر افشین ناظمی به تمرین پرداختند که بیشتر زمانشان را به تمرینات نشاط آور و دستگرمی اختصاص دادند تا پس از یک هفته تعطیلی و در روزهای نوروز فشار زیادی را تحمل نکنند. هندبال و فوتبال در مساحت های کوچک از دیگر بخش های تمرین امروز داماشی ها بود.
در اواسط این تمرین مجادله ای بین هواداران و چند نفر از افراد منتسب به مالک باشگاه داماش رخ داد. این ماجرا با وساطت عابدینی به اتمام رسید. امیر عابدینی در صحبت با طرفداران خشمگین داماش که از اوضاع نابسامان این تیم به شدت گله داشتند، گفت که اگر قویدل بخواهد بدهی باشگاه و بازیکنان را پرداخت نماید او بدون هیچ حرفی باشگاه را به قویدل واگذار خواهد نمود. که پس از این حرف های عابدینی و وساطت او مجادله بین هواداران به پایان رسید و آنها به تشویق امیر عابدینی پرداختند.
در این تمرین حسین قلی زاده از نیروهای بومی و پیشکسوت استان گیلان که سابقه عضویت در تیمهای نیروی زمینی و فجر گیلان را دارد به عنوان سرپرست تیم داماش به جای هادی مباشری از سوی عابدینی به بازیکنان معرفی شد. همچنین علی نظر محمدی که جدیدا به عنوان مدیر تیمهای پایه باشگاه منصوب شده است نیز حضور داشت. پس از پایان تمرین عابدینی به ملاقات الماسخاله رئیس هئیت فوتبال استان گیلان رفت و با وی در مورد اتفاقات و مالکیت باشگاه به مذاکره نشست.

http://u.goal.com/266200/266203hp2.jpg

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)