سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی در واکنش به صحبت‌های مهاجم تیمش پاسخ دندان شکنی به وی داد.

به گزارش فارس، ادین ژکو پس از شکست تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین مقابل مصر در دیداری دوستانه به انتقاد از سرمربی تیمش پرداخت که وی را به مدت 90 دقیقه در ترکیب تیم نگه داشته است.

ژکو در میانه‌های نیمه دوم از سرمربی تیمش خواست وی را تعویض کند اما با مخالفت سافت سوسیچ روبه‌رو شد. این بازیکن بلافاصله پس از بازی در گفت‌وگویی اعلام کرد پیش از بازی با سوسیچ توافق کرده بود که بین دو نیمه او را تعویض کند اما این انتفاق رخ نداده است.

سوسیچ اکنون در مصاحبه با Dnevni Avaz هرگونه توافق برای تعویض ژکو را رد کرده است. وی در این زمینه گفت: به هیچ وجه بر سر این مسئله با ژکو توافق نکرده بودیم. برخلاف گفته‌های او که ادعا کرده بود کمی از آسیب دیدگی زانو رنج می‌برد، پس از مشورت با پزشک تیم متوجه شدم او هیچ گونه آسیب دیدگی‌ای ندارد. به همین خاطر تصمیم گرفتم او را در زمین نگه دارم.

سوسیچ افزود: تا زمانی که من هدایت بوسنی را به عهده دارم ژکو هر زمانی که به او بگویم باید در ترکیب بازی کند. او به هیچ وجه نمی‌تواند در هیچ یک از تصمیم‌گیری‌های تیم و انتخاب ترکیب تیم نقشی داشته باشد. در این خصوص به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی تصمیم گیری کند. امیر اسپاهیچ هم که کاپیتان تیم است چنین حقی ندارد.

سوسیچ که پیشینه حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال یوگسلاوی را نیز در کارنامه دارد در ادامه گفت: اهمیتی نمی‌دهم که یک بازیکن از تصمیم‌های من حمایت کند یا نه زیرا در این زمینه هیچ ترسی از واکنش‌هایم در رسانه‌ها ندارم. همه می‌دانند که من تیم ملی بوسنی را به شکل توریستی به برزیل نمی‌برم. این را 100 بار به بازیکنان گفته‌ام.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)