خبرگزاری فارس: استقلال به پرداخت 96 میلیون تومان محکوم شد

در پی شکایت باشگاه سایپا از استقلال بابت انتقال امین منوچهری، باشگاه استقلال به پرداخت 96 میلیون تومان محکوم شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بر اساس شکایت باشگاه سایپا از باشگاه استقلال به دلیل پاس نشدن چک رضایت نامه امین منوچهری بازیکن فصل گذشته سایپا، به مبلغ 96 میلیون تومان، پس از بررسی محتویات پرونده و دعوت از طرفین ماجرا به کمیته انضباطی و عدم حضور نماینده باشگاه استقلال در 2 جلسه، باشگاه استقلال به پرداخت96 میلیون تومان بابت اصل مطالبه و 430 هزار تومان بابت هزینه دادرسی محکوم شد. رای قابلیت تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف دارد.

امین منوچهری در نیم فصل لیگ امسال از تیم استقلال جدا شده و با حضور در تیم نفت تهران در این تیم بازی می کند. 

*دیدار دو تیم شهرداری تبریز و برق شیراز از سری رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار بود تا روز 21 اسفندماه برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم برق شیراز بدون عذر موجه از حضور در مسابقات، این بازی انجام نشد.

کمیته انضباطی نتیجه دیدار 2 تیم شهرداری تبریز و برق شیراز را 3 بر صفر به سود تیم شهرداری تبریز اعلام کرد و تیم برق شیراز را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. ضمنا تیم برق شیراز از دور مسابقات خارج و مسابقات باقی مانده تیم ها مقابل برق شیراز طبق بند الف ماده 3-10 سه بر صفر به سود حریفان ثبت خواهد شد.

گفتنی است، تیم های سایپا شمال، فولاد یزد و ملی حفاری اهواز قرار بود تا با تیم برق شیراز به رقابت بپردازند که با حذف این تیم از جدول مسابقات، نتیجه دیدارهای فوق سه بر صفر به نفع سه تیم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)