سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: پرسپولیس برانکو مثل دهه 60 زیبا و تهاجمی بازی می‌کند.

محمد احمدزاده  در مورد تساوی دو بر دو مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی بود. بازی کردن در اصفهان برای بازیکنان ملوان به خاطر خشکی هوا همیشه سخت است. به خاطر همین هم ما دو روز زودتر به این شهر رفتیم و دو جلسه در اصفهان تمرین کردیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم توانستیم ایرادها را تا حدودی برطرف کنیم و بازیکنان با تمام انرژی خودشان بازی کردند و موقعیت گل هم ایجاد کردیم. تا حدودی در این بازی به خواسته‌های خودمان رسیدیم که البته می‌توانستیم در نیمه اول هم مثل نیمه دوم خوب بازی کنیم.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: پژمان نوری و حسین ماهینی امروز ام‌آر‌آی گرفتند و مازیار زارع هم تا حدی از ناحیه گردن احساس ناراحتی می‌کند. در بازی با سپاهان پورقاز هم از دقیقه 20 دچار مصدومیت بود و حسین کنعانی‌زاده هم کمی مصدوم است. با این حال تلاش می‌کنیم تا این بازیکنان به بازی با پرسپولیس برسند.

احمدزاده تصریح کرد: فردا هم ملوان دو جلسه تمرین می‌کند و صبح در ساحل کار بدنی خواهیم کرد و بعدازظهر در چمن کار با توپ می‌کنیم تا برای بازی با پرسپولیس هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی شرایط تیم را تقویت کنیم.

وی در مورد تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس برانکو همانطور که همه می‌گویند با برنامه و خوب بازی می‌کند و این تیم تداعی‌کننده بازی‌های خوب و تهاجمی پرسپولیس در دهه 60 است اما ما هم ملوان هستیم و بازی در انزلی برای پرسپولیس همیشه سخت بوده. هفته آینده هم نمی‌گذاریم این تیم بازی آسانی در انزلی داشته باشد و سعی می‌کنیم یکی از بازِ‌های خوبمان را مقابل پرسپولیس ارائه کنیم.

احمدزاده افزود: در این بازی باید هم بازی حریف را کنترل کنیم و هم بتوانیم خودمان خوب تاکتیک‌های مورد نظرمان را اجرا کنیم. فکر می‌کنم تماشاگران یک بازی زیبا از هر دو تیم ببینند بازی که تداعی‌گر بازی دو تیم در دهه 60 باشد.

احمدزاده در مورد بازی در روز شنبه گفت: قطعا اگر بازی روز جمعه بود شرایط برای ما بهتر می‌شد و هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند اما من مطمئن هستم هواداران همچنان حامی ملوان هستند و تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند. همانطور که در اصفهان با وجود مشکلاتی که بود و در تعطیلات عید بودیم هواداران ملوان را تنها نگذاشتند و 90 دقیقه تیم را در اصفهان تشویق کردند. باید از آنها تشکر کنم.

سرمربی ملوان در مورد اشتباهات داوری که به ضرر ملوان رقم خورده و نگرانی بابت داوری بازی با پرسپولیس را ندارد، گفت: نگران این بازی نیستم و می‌دانم حواس کمیته داوران به اجحافی که به ملوان شده است و قطعا کمیته داوران نمی‌خواهد در مورد ملوان حساسیت ایجاد کند بنابراین مطمئنا نتیجه بازی براساس زحمات دو تیم در میدان رقم خواهد خورد و خود کمیته داوران به خوبی به مسئله داوری اشراف دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)