پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال ستارگان 98 با حساب سه بر دو منتخب پیشکسوتان کرمانشاه را شکست داد.

در این دیدار خیریه که روز چهارشنبه در ورزشگاه تازه تاسیس شهدای کرمانشاه برگزار می‌شد، ستارگان 98 موفق شدند، با نتیجه سه بر دو منتخب کرمانشاه را شکست دهند.

سیروس دین محمدی(2 بار) و ادموند بزیک برای تیم 98 و فرزاد کرمی دوگل برای تیم کرمانشاه گل زدند.

از جمله بازیکنان تیم ستارگان 98 که در دیدار با منتخب کرمانشاه حضور داشتند، می‌توان به علی دایی، ادموند بزیک، پرویز برومند، خداداد عزیزی، بهروز رهبری‌فرد، فرشاد پیوس، مهدی هاشمی‌نسب، مهرداد میناوند، محمد نوازی، محسن عاشوری، سیروس دین‌محمدی و علیرضا اکبرپور که با مربیگری علی‌ پروین و مهدی مناجاتی به میدان رفتند.

همچنین علی سامره و سعید لطفی بازیکنان اسبق استقلال تهران و رضا صادق پور، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در میان بازیکنان منتخب کرمانشاه حضور داشتند.

این دیدار به مناسبت افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه و همزمان با سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد در این ورزشگاه برگزار شد.

این مسابقه با همت یک موسسه خیریه کمک به کودکان سرطانی برگزار شد و تمام عواید حاصل از بلیت فروشی آن صرف کمک به کودکان سرطانی خواهد شد. همچنین شب قبل از برگزاری این مسابقه با حضور چهره‌های برتر فوتبال و جمعی از خیرین استان مراسمی برای جمع آوری کمک به کودکان سرطانی در کرمانشاه برگزار شد.

 

در حاشیه این بازی خیریه، برخی تماشاگران و طرفداران پرسپولیس که از نتایج این تیم در لیگ برتر راضی نبودند به تشویق علی دایی پرداختند و از وزارت ورزش خواستند به وضعیت این تیم رسیدگی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)