کامبیز دیرباز هت تریک کرد

مرجع خبری پرسپولیس : شب چهارم سومین دوره جام ستاره ها یکشنبه شب و در حضور بیش از پانصد تماشاگر برگزار شد و تا حدودی چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص کرد.

 

این در حالی بود که یکی از عجیب ترین شب های جام ستاره ها، در این شب رقم خورد. شبی که کامبیز دیرباز، با زدن 3 گل هت تریک کرد و به همراه زوج هنری اش سام درخشانی، نقش مهمی در پیروزی خیره کننده تیم هنرمندان داشت.

 

در بازیهای این شب ابتدا تیم 98 فرانسه که در بازی نخست باخته بود با ترکیب نیما نکیسا، افشین پیروانی، رضا شاهرودی، سیروس دین محمدی، مجتبی شیری، احمد مومن زاده و کریم باقری به مصاف پیشکسوتان پرسپولیس رفت و در طرف مقابل پرسپولیسی ها که به مانند 98 فرانسه بازی نخست را واگذار کرده بودند این بار سعید نعیم آبادی، ضیا عربشاهی، محمود کلهر، رضا ترابیان، مرتضی فنونی زاده و ادموند بزیک را در ترکیب خود می دیدند.

 

مسابقه ای که با قضاوت سعید مظفری زاده برگزار شد و در پایان با حساب 6-2 به نفع 98 فرانسه خاتمه یافت. برای منتخب 98 فرانسه سیروس دین محمدی (3 گل) کریم باقری (2 گل) و احمد مومن زاده گلزنی کردند و ادموند بزیک و محمود کلهر گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

 

با این نتیجه پرسپولیس عملا شانس های خود را برای صعود از دست داد، اما نود و هشتی ها بسیار امیدوارند با غلبه بر تیم پاراگ که عادل فردوسی پور را هم در ترکیب خود ندارد، به عنوان تیم دوم راهی نیمه نهایی شوند.

 

در دیگر مسابقه یکشنبه شب دو تیم پر ستاره هنرمندان و موسیقی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نیز با نتیجه 6-2 به سود هنرمندان خاتمه یافت. برای هنرمندان در این مسابقه کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون با زدن 3 گل هت تریک کرد و سام درخشانی، محمد هاشم زاده و کاوه خدا بنده لو دیگر گلهای هنرمندان را به ثمر رساندند. پژمان جمشیدی نیز زننده هر دو گل تیم موسیقی بود. با این نتیجه تیم موسیقی از دور بازیها کنار رفت.

 

حسین یاری، سیاوش خیرابی، وحید شمسایی، رضا ناصری، کامبیز دیرباز و سام درخشانی از بازیکنان اصلی هنرمندان در این مسابقه بودند و در طرف مقابل برای تیم موسیقی، رضا یزدانی، علی لهراسبی، برزو ارجمند، اشکان نامداری، پژمان جمشیدی و مهدی یراحی به زمین رفتند.

 

جام ستاره ها پس از سه روز تعطیلی از روز جمعه 13 مرداد با انجام بازیهای دور آخر مرحله مقدماتی از سر گرفته خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)