خبرگزاری پرسپولیس :  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قبل از شروع بازی دو تیم رسانه ورزش و منتخب جام جهانی 98 در رختکن دو تیم حضور یافت.

وی از آنها بخاطر برگزاری بازی خیرخواهانه برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

محمد رویانیان یک ساعت قبل از شروع بازی دو تیم منتخب خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی (رسانه ورزش) و تیم منتخب جام جهانی 98 فرانسه در رختکن دو تیم حضور یافت و ضمن تقدیر و تشکر از آنها به خاطر برگزاری دیدار خیرخواهانه به منظور کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی، از آنها درخواست کرد، این اقدامات فرهنگی و ارزشمند را گسترش داده و روی هرگونه همکاری و کمک باشگاه پرسپولیس در چنین اموری حساب ویژه ای باز کنند.

رویانیان ابتدا در رختکن تیم رسانه ورزش حضور یافت و از خبرنگاران به خاطر انعکاس اخبار و رویدادهای باشگاه پرسپولیس تشکر کرده و از آنها خواست با نقدهای منصفانه خود مدیریت باشگاه پرسپولیس را در راه رسیدن به اهداف بالاتر همراهی نماید.

رویانیان در گفتگو با اعضای تیم رسانه ورزش اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس از طریق روابط عمومی مبلغی را در اختیار سرپرست تیم رسانه ورزش قرار خواهد داد تا نسبت به کمک به دانش آموزان زلزله زده، گامی برداشته باشد.

رویانیان همچنین به رختکن تیم منتخب جام جهانی 98 فرانسه رفت و دیداری صمیمانه با اعضای این تیم داشت.

مدیر عامل پرسپولیس که با برخورد گرم بهروز سلطانی، حمید استیلی، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند، بهنام ابوالقاسم پور و سایر اعضای این تیم مواجه شده بود با خنده به میناوند گفت: امروز به شما ماموریت می دهم در این بازی کاری کنید که عادل فردوسی پور نتواند هیچ حرکتی در زمین انجام دهد. این بازی پخش مستقیم است و او می خواهد قدرت گلزنی خود را به رخ بکشد.

میناوند هم در پاسخ به رویانیان گفت: شک نکنید امروز فردوسی پور بدترین بازیکن میدان خواهد بود. کاری می کنم او فوتبال بازی کردن یادش برود.

رویانیان هم با اعلام اینکه اگر کاری کنی که او دست از فوتبال بردارد، پاداش ویژه ای به شما خواهم داد. با این حرف رویانیان، فضای شادی در رختکن تیم منتخب جام جهانی 98 حاکم شد.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان دیدار با اعضای این تیم، از آنها تقدیر و تشکر کرد.

رویانیان در مورد كدورتی كه بین رسانه‌ها و بازیكنان تیم ملی ایجاد شده هم می‌گوید: «من رفتم توی رختكن تیم رسانه ورزش، هم به بچه‌های رسانه سلام كردم و هم گفتم كه همیشه باید انتقاد كنند كه انتقاد، سازندگی را به همراه می‌آورد. ولی گفتم یك سری چیزها هست كه ضد ارزش است. باید بایستیم و این ضد ارزش‌ها را محو كنیم. آنجا همه دور هم بودند. با بچه‌های تیم منتجب جام جهانی 98 هم صحبت كردم. قرار شد بچه‌های تیم 98 چند تا گل به تیم فردوسی‌پور بزنند. میناوند هم قول داده تا می‌تواند عادل فردوسی‌پور را دریبل كند.»

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)