پرسپولیس نیوز : افشین اسماعیل زاده بازیکن سابق تیم بیرامار پرتغال برای چندمین بار از فهرست ۱۸ نفره تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن توسط درخشان خط خورد تا نسبت به این مساله واکنش نشان دهد.

اسماعیل زاده که در ابتدای فصل چند بازی برای سرخپوشان در ترکیب به میدان رفت هفته هاست که از فهرست ۱۸ نفره سرخپوشان خط می خورد تا شانس نیمکت نشینی در این تیم را هم از دست بدهد.

وی در واکنش به این مساله با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: جزو لیست نیستم اما اینا رو بگم که بدونید من پارسال در لیگ ۲ پرتغال از ۲۰ بازی که در تیم بودم ۱۵ بازی کردم و جلوی پورتو ، آروکا و بنفیکا تو جام حذفی بازی کردم.

اسماعیل زاده ادامه داد: تیم ملی امید بودم با علی آقای منصوریان و جلوی ژاپن به تیر زدم، ۱۶ سالم بود که با داماش گیلان تو لیگ بازی کردم، تیم ملی نوجوانان کاپیتان بودم قهرمان آسیا شدیم ، جام جهانی بازی با اروگوئه گل اولو زدم. تیم ملی جوانان بودم، تیم ملی امیدها بودم با این رزومه حتی نباید یک بازی بهم وقت داده بشه!

بازیکن پرسپولیس افزود: می دونید چیه من هیچ کس رو ندارم فقط خدا رو دارم و همه اونایی که منو اذیت میکنن رو به خدا واگذار می کنم! ولی اینم بگم که حقمو از این فوتبال میگیرم مطمئن باشید! آرزومم اینه که پرسپولیس بدون من فردا بازی رو ببره بره فینال و قهرمان بشه چون عاشق اینم که هوادارامونو شاد ببینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)