آخرین جلسه نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با مسئولان سازمان لیگ برگزار شد .

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از سفر به شهرهای رشت، انزلی، شیراز، بندرعباس، اهواز، آبادان و تهران و بازدید از باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها ی تعیین شده، گزارش‌های خود را برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده کردند.

در این جلسه «کوین پوینگ» بازرس کمیته مالی AFC، «استیو کیم» رئیس کمیته تحقیقات AFC،«ماهاجان واسودوان» نماینده حقوقی و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیر کل سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، محمد رضا کسرایی مدیر روابط بین الملل، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی -سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ در ابتدای این جلسه گفت: از این که 3 نفر از مسئولان باتجربه AFC برای بررسی وضعیت باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها به ایران سفر کرده‌اند، بسیار خرسندیم.

مهدی تاج افزود: ما سعی کردیم در فاصله زمانی که در اختیار داشتیم تمامی معایب گذشته را برطرف کنیم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی به این موفقیت دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: ما از تجربیات شما برای پیشرفت فوتبال استفاده می‌کنیم تا تمامی موارد مورد نظر AFC لحاظ شود. از این بابت خوشحالم که ورزشگاه‌های ما به استانداردهای AFC دست یافته‌اند. باید تلاش کنیم بهتر شویم زیرا ممکن است ضعف‌هایی هم داشته باشیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تلاش برای آماده‌سازی ورزشگاه‌ها متوقف نمی‌شود تا وضعیت آنها هر روز بهتر شود. 6 ماه قبل وضعیت ورزشگاه‌های ما مثل الان نبود و 6 ماه بعد هم مسلما وضعیت از این بهتر خواهد شد.

وی افزود: از مسئولان سازمان لیگ و دست اندرکان باشگاه‌ها برای آماده‌سازی ورزشگاه‌ها که در این مدت تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.

ماهاجان واسودوان نماینده حقوقی و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گفت: ما همیشه از این که به ایران سفر می‌کنیم بسیار خوشحالیم و در این سفر بررسی‌های خیلی خوبی را از استادیوم‌ها و باشگاه‌ها انجام دادیم.

وی ادامه داد : نسبت به سال 2010 پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این دو بخش انجام شده است.

رئیس کمیته تحقیقات AFC بیان کرد: تغییرات مثبت بسیار زیادی در استادیوم‌های مورد نظر ما انجام شده که به وضوح قابل مشاهده است.

استیو کیم افزود: این موضوع باعث می‌شود علاوه بر این که باشگاه‌ها به اهداف خود برسند، ساختار فوتبال در ایران توسعه یابد.

وی افزود: پیش از این برخی از باشگاه‌ها ورزشگاه‌هایی را به ما معرفی می‌کردند که خارج از استان خودشان بود اما اکنون شرایط به استانداردها نزدیک‌تر شده و بهتر است هر باشگاهی در شهر خودش ورزشگاه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)