پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: 99 درصد بدهی‌های پرسپولیس برای گذشته است، آیا این افراد نباید وقتی بدهی‌ها را می‌گذارند و می‌روند جواب آن را بدهند؟

محمود سالارکیا ‌در خصوص اظهارات حسن‌زاده که باشگاه‌های بدهکار تعلیق خواهند شد، اظهار داشت: ما به فرمایشات مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم اما سؤال ما اینجاست که آنها نمی‌خواهند پیگیری کنند که بدهی‌های باشگاه برای کدام مدیریت و در چه زمانی است؟

وی افزود: همانطور که همه می‌دانند ما چند سال است که در باشگاه پرسپولیس بدهی‌هایی داریم که برای ما شبیه به غده چرکین شده است، ما مبلغ قابل توجهی بدهی مالیاتی داریم که مربوط به سال 1375 است. البته این بدهی‌ها تا سال 1387 هم رسیده و حالا امروز باید باشگاه پرسپولیس جواب و جرایم آن را بدهد، پس مدیران وقت چه کاری انجام داده‌اند که مدیر حال حاضر باید جواب آن را بدهد.

سالارکیا ادامه داد:‌ بدون شک مدیریت حال حاضر به کم‌کاری‌های مدیران قبلی که بدهی را گذاشتند و رفته‌اند نمی‌تواند جواب بدهد، ما به قانون‌مندی و ضابطه کمیته انضباطی اعتقاد داریم اما از وزارت ورزش می‌خواهیم که به بدهی‌هایی که از قبل توسط مدیران گذاشته شده، رسیدگی شود.

پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و باید حقوق هواداران در این خصوص رعایت شود. شما الآن بدهی به وینگادا را نگاه کنید، بیشتر وقت و هزینه باشگاه را گرفته اما این برای چه زمانی از باشگاه پرسپولیس بوده است؟ هیچکس به این موضوع متأسفانه توجه نمی‌کند. اگر هر مدیری در زمان خروجش از باشگاه تسویه حساب کند الآن باشگاه پرسپولیس آزاری بابت طلبکاران پیدا نمی‌کند که به جای وقت صرف کردن برای موفقیت تیم با طلبکاران چانه بزند. من امیدوارم کمیته انضباطی فکری به حال این مسئله کند.

این در شرایطی است که محمود سالارکیا امروز به دلیل مشکلاتی در بیمارستان بستری شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)