مرجع خبري پرسپوليس: مدافع فصل گذشته تيم فوتبال سپاهان و آينده پرسپوليس از قطعي شدن حضورش در جمع سرخپوشان خبر داد و گفت: سپاهان هيچ تلاشي براي تمديد قراردادم نكرد و الان 99 درصد پرسپوليسي شدم.


محسن بنگر كه در آستانه پيوستن به تيم فوتبال پرسپوليس قرار دارد هرگونه مذاكره رسمي با سپاهاني‌ها را تكذيب و اظهار كرد:

 

از اظهارات عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان براي مذاكره با من يا تلاشش در جهت تمديد قراردادم تعجب مي‌كنم چرا كه باشگاه سپاهان حتي هيچ اقدامي براي مذاكره با من نداشت.

 

وي گفت: اگر الان اين صحبت‌ها را بيان مي‌كنم بخاطر اين است كه هواداران سپاهان بدانند كه مسوولان تيم‌شان هيچ‌گونه پيشنهادي براي تمديد قراردادم ندادند و مذاكره‌اي هم انجام نشد. اينكه عنوان مي‌شود بنگر بخاطر پول مي‌خواهد به پرسپوليس برود هم برايم ناراحت‌كننده است چرا كه اگر مي‌خواستم فقط بخاطر پول در يك تيم بازي كنم در همان سپاهان مي‌ماندم.

 

بنگر در واكنش به موضع‌گيري رحيمي نسبت به تمديد قرارداد او با سپاهان، افزود: به عنوان يك بازيكن بايد از يك‌ماه پيش از پايان مسابقات، به فكر فصل آينده‌ام باشم. طبيعتا اگر باشگاه هم تمايل به تمديد قراردادم داشته باشد، در همان مقطع زماني با بازيكنان مدنظرش صحبت مي‌كند. باشگاه سپاهان حتي پس از پايان ليگ هم نسبت به اين موضوع بي‌خيال بود و هيچ تماسي با من نداشت. حالا تعجب مي‌كنم كه چرا مديرعامل اين باشگاه از مذاكره براي تمديد قرارداد من و تلاشش در اين زمينه صحبت مي‌‌كند!

 

مدافع پيشين تيم سپاهان در پاسخ به اين سوال كه طبق اظهارات رحيمي مگر شما چهارشنبه هفته گذشته با او مذاكره‌اي نداشتيد؟ تصريح كرد: يك برنامه عمومي با حضور بازيكنان تيم بود كه آنجا فقط گفتند مي خواهيم شما در تيم بمانيد اما هيچ جلسه اختصاصي و مذاكره جدي صورت نگرفت. مگر من بازيكن 18، 17 ساله هستم كه اينجوري بخواهند با من مذاكره كنند!

 

اين مدافع درباره پيشنهادهايي كه از تيم‌هاي ديگر داشته و نيز نتيجه آخرين مذاكراتش با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: غير از پرسپوليس از يكي دو تيم ديگر هم پيشنهاد داشته‌ام اما تنها مذاكره‌ جدي‌‌ام با باشگاه پرسپوليس بود كه نتيجه موفقيت‌آميزي هم داشت. فكر مي‌كنم 99درصد با پرسپوليس قرارداد مي‌بندم و تقريبا همه توافق‌ها انجام شد. در حال حاضر به مسافرت مي‌روم و پس از يك هفته براي عقد قرارداد رسمي با پرسپوليس به تهران برمي‌گردم.

 

بنگر در پاسخ به اين سوال كه خبر درخواست مبلغ ميلياردي و شرط و شروط‌تان براي پرسپوليس چقدر صحت دارد؟ اظهار كرد: من هيچ شرط و شروطي براي پرسپوليسي‌ها نگذاشتم و صحبت بر سر مبلغ قرارداد هم آن چيزي نيست كه از قول من در بعضي روزنامه‌ها منتشر شد. من مذاكرات خوب و محترمانه‌اي با مديرعامل پرسپوليس داشتم.

 

وي در واكنش به اين مطلب كه يكي از درخواست‌هاي بنگر نبود شيث رضايي در پرسپوليس است، گفت: اين مساله به من ارتباطي ندارد. من به عنوان يك بازيكن مسووليت كار خودم را دارم و تصميم‌گيري براي كل نفرات تيم كه طبيعتا برعهده من نيست. سعي مي‌كنم بيشتر به جايگاه خودم در تيم فكر كنم تا مسايلي از اين قبيل.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)