مرجع خبری پرسپولیس : گفته مى شود خيلى زود سازمان تربيت بدنى اسامى اعضاى جديد هيأت مديره پرسپوليس را اعلام خواهد كرد. در اين ميان گفته مى شود نام مجيد فرخزادى عضو سابق هيأت مديره پرسپوليس در ليست مورد نظر سازمان قرار دارد. به همين بهانه سراغ او رفتيم تا در اين مورد با اين مقام مسئول صحبت كنيم. بد نيست شما هم حرف هاى تازه فرخزادى را بخوانيد:

• گفته مى شود نام مجيد فرخزادى مجدداً در ليست هيأت مديره جديد قرار دارد. اين موضوع چقدر صحت دارد؟
– در اين مورد جناب آقاى سعيدلو به عنوان رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس تصميم مى گيرد. من فعلاً نمى توانم در اين رابطه اظهارنظر كنم اما قطعاً هر انتخابى از جانب ايشان مطرح شود مورد پذيرش همه ماست.

•حتى اگر نامتان در ليست نباشد؟
– بله، حتى اگر نامم در ليست نباشد!

 


• اما شنيديم اسامى اعلام نمى شود تا اختلافات پيش آمده ميان كاشانى و هدايتى برطرف نشود.
– با توجه به قاطعيتى كه از آقاى سعيدلو سراغ داريم افراد بر اساس اهدافى كه ايشان دنبال مى كنند هدايت پرسپوليس را برعهده مى گيرند. همه ما خوب مى دانيم كه توقع رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس از اعضاى  هيأت مديره كاهش دادن تنش ها در تيم است. من مشكلى در ارتباط اعضا نمى بينم و انشاء الله با دوستى ها اين مسائل هم برطرف مى ش

با توجه به زمان كمى كه وجود داشت به نظر مى آيد عملكرد كاشانى در پرسپوليس چندان منفى به نظر نمى رسد. شما در اين مورد چه نظرى داريد؟

– به نظر من آقاى كاشانى زحمت خودش را كشيده و خيلى خوب توانسته پرسپوليس را در اين مدت هدايت كند. ايشان طبق حكمى كه از رئيس سازمان دريافت كردند عملكرد مثبتى داشت. انشاء الله با روى كارآمدن هيأت مديره به ايشان كمك خواهد شد تا برنامه هايش را راحت تر به پيش ببرد.

• اسامى هيأت مديره چه زمانى اعلام مى شود؟
– آقاى سعيدلو قصد دارد با دقت و وسواس بيشترى روى اسامى مورد نظرش كار كند. شايد تغييرات خيلى وسيع نباشد اما زمانش را فقط خود ايشان مى دانند. ما از آن بى خبريم.

• گفته مى شود در آخرين جلسه اى كه سعيدلو با شما داشت قرار شد براى رفع اختلاف كاشانى و هدايتى پيش قدم شويد. اين خبر درست بود؟
– اگر همه ما دست به دست هم بدهيم و تلاش كنيم ،در نهايت باعث خوشحالى مردم خواهيم شد. من هم به عنوان يك طرفدار اين تيم تلاش مى كنم تا شرايط انجام يك كار خوب در پرسپوليس فراهم شود.

• در پايان صحبت خاصى نداريد؟
– نه، فقط از هواداران پرسپوليس مى خواهم همچنان از تيم محبوب خود حمايت كنند. در مورد حل مشكل هوار محمد و وسلى هم اميدوارم با كمك مديريت باشگاه و سعه صدرى كه از آنها سراغ داريم اين مشكل هم حل شود و هواداران از اين بابت خوشحال شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)