مرجع خبری پرسپولیس : هوار ملا محمد مهاجم عراقی پرسپولیس امروز بار دیگر مصاحبه ای جنجالی با روزنامه خبرورزشی داشت که به نظر می رسد راه بازگشت او را به این تیم به کلی مسدود خواهد کرد!

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، هوار ملامحمد بازيكن جنجالي عراقي امروز با يك مصاحبه ديگر در روزنامه خبر ورزشي، راه بازگشت خود به پرسپوليس را مسدود كرد. در حالي كه مديران پرسپوليس در موضعي درست مقابل اين بازيكن ايستاده اند، مديربرنامه هاي هوار، در آخرين مصاحبه حرف هاي اين بازيكن را براي درج و انتشار در اختيار سايت گل قرار مي دهند.
هوار محمد در مورد صحبت هایی که علیه بازیکنان این تیم انجام داده می گوید: « من در صحبت هایم از هیچ بازیکنی نام نبردم اما عده ای می خواستند من را مقابل مهاجمان پرسپولیس قرار بدهند. اگر دقت کنید می بینید تمام بازیکنانی که گفته اند من علیه آن ها حرف زده ام مهاجم هستند و این یعنی اینکه آنها می خواهند علیه من جو درست کنند.من علیه کسی حرف نزده ام و هیچ گاه از کسی اسم نیاورده ام. در مورد اینکه آنها گفته اند که من در حد یک بازیکن معمولی ایرانی هستم هم حرفی ندارم و فکر می کنم تفاوت بازیکنان در زمین مسابقه معلوم می شود نه در مصاحبه هایشان.»

وی در مورد صحبت های کاشانی ادامه می دهد:

 « کاش آقای کاشانی زمانی که من ایران بودم این مصاحبه ها را انجام می داد نه الان که من نیستم و نمی توانم جواب بدهم. من هر پولی که از باشگاه گرفته ام داخل قرار دادم بوده و هیچ پولی زودتر یا بیشتر از آنچه در قراردادم قید شده نگرفته ام.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)