مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس كه بازى هفته گذشته خود را با پيروزى يك بر صفر مقابل پاس به اتمام رساند چهارشنبه بايد در قم به مصاف صبا برود. با شيث رضايى مدافع پرسپوليس درخصوص بازى با پاس و همين طور بازى با صبا همكلام شديم. مصاحبه وى را در ذيل بخوانيد:

• بازى با پاس چطور بود؟
بازى خوبى بود و مهم ۳ امتياز ديدار بود كه مى توانستيم آن را كسب كنيم. هر ۲ تيم بازى خوبى ارائه دادند اما اين ما بوديم كه از موقعيت به دست آمده براى تيممان استفاده كرديم و ۳ امتياز بازى را از آن خود نموديم.

• بازى اين هفته با صبا. با توجه به اينكه صبا تيم سابق شماست اين بازى را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– صبا تيم خوبى است و حتى اگر پايين جدول هم باشد بازى سختى مقابل اين تيم خواهيم داشت. البته من در اين ديدار حاضر نخواهم بود و خط دفاعى كه در بازى با پاس به ميدان رفت در اين بازى نيز به ميدان مى رود.

• در حال حاضر شرايط پرسپوليس چطور است؟
– خدا را شكر تيم در شرايط خوبى بسر مى برد. پيروزى در يك بازى شرايط را براى هر تيمى بهتر مى كند كه ما نيز از اين قاعده مستثنى نيستيم. در شرايط ايده آلى هستيم و اميدواريم در بازى با صبا نيز به مانند بازى با پاس پيروز ميدان باشيم.

• انتظار داريد اسم شما در ليست اعلامى تيم ملى باشد؟
– اصلاً انتظار ندارم نامم در ليست باشد چرا كه وقتى بهترين بازى ها را براى پرسپوليس انجام مى دادم به تيم ملى انتخاب نمى شدم چه برسد به حالا كه كمتر در تركيب تيم هستم. تيم ملى ۲۵ بازيكن خواهد داشت كه البته بسته به نظر سرمربى تيم ملى انتخاب مى شوند. اميدوارم تيم ملى موفق باشد و بازى هاى خوبى انجام دهد تا بار ديگر شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشيم.

• با توجه به اختلاف امتيازى كه بين سپاهان و ساير تيم هاى ليگ برترى است فكر مى كنيد پرسپوليس بتواند قهرمانى را از آن خود كند؟
– سپاهان اگر ۵ هفته ديگر اين روند را ادامه دهد قهرمان مى شود و براى ساير تيم ها اين موضوع دست نيافتنى خواهد شد. تلاش ما بر اين است تا سهميه آسيايى ليگ را كسب كنيم و جزو ۳ تيم برتر ليگ باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)