مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس آماده بازى با صباى قم مى شود. سرخ هاى تهرانى كه براى ۳ امتياز اين ديدار برنامه ريزى كرده اند، مى خواهند به هر قيمتى كه شده براى كسب هر ۳ امتياز اين بازى وضعيت خود را در جدول رده بندى بهبود بخشند و با روحيه اى ويژه به تعطيلات دوباره و شايد بى موقع (!) بروند. تعطيلاتى كه پرسپوليسى ها قصد دارند در آن، با مرور دوباره نقاط ضعف و قوت خود در ادامه ليگ با قدرت و صلابت بيشترى به ميدان بروند. در ميان عناصر تدافعى پرسپوليس، مدافع بلندقامت سر خ ها اميدوار بود كه با توجه به عملكرد خوب و نمايش قابل قبول خود در جمع مدافعان پرسپوليس، بتواند نظر كادرفنى تيم ملى را به خود جلب كرده و صاحب پيراهن ارزشمند تيم ملى شود اما …! اما در شرايطى كه او جزو بهترين هاى ليگ است افشين قطبى و همكارانش از كنار نام او به سادگى عبور مى كنند. حدستان درست است صحبت از نبى الله باقريهاست مدافع شماره ۵ و بى حاشيه پرسپوليس.در آستانه ديدار پرسپوليس و صبا با اين مدافع تماس گرفتيم تا هم درباره اين بازى از او سؤالاتى داشته باشيم و هم در مورد عدم دعوتش به تيم ملى. گفت وگوى ما با وى را بخوانيد:

• شرايط فعلى پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
– خوشبختانه با پيروزى مقابل پاس، انگيزه و روحيه مان بعد از شكست و ناكامى هاى قبلى دوچندان شده و حالا با روحيه اى بهتر كارمان را ادامه مى دهيم. ضمن اينكه اين پيروزى باعث شد رتبه سوم را به دست آوريم و ثابت كنيم ناكامى هاى پرسپوليس مقطعى بوده و اين توان را داريم كه به صدر هم برسيم.

 

 

• پس با اين حساب آماده شكست دادن صباى قم هم هستيد؟
– صددرصد. البته صبا حريف اين هفته ما ،تيم قدر و قدرتمندى است كه در ۲بازى اخير با وجود اينكه در دقايق ابتدايى بازى مقابل حريفان عقب افتاده بود، توانست جبران مافات كند و ۲ پيروزى پرگل و روحيه بخش در كارنامه اش به ثبت برساند. به هر حال اگر از اين مسائل هم بگذريم همه تيم هاى مقابل پرسپوليس انگيزه خاصى دارند و مى خواهند خود و توانايى هايشان را به اثبات برسانند. با توجه به اين مسائل و شرايط ۲ تيم در جدول فكر مى كنم بازى خوب و پرگلى را شاهد باشيم؛ ديدارى كه حتماً با پيروزى ما به پايان مى رسد.

• خط دفاعى پرسپوليس در چند هفته اخير مقابل حريفانش عملكرد متفاوتى داشته. فكر مى كنى عملكرد مدافعان پرسپوليس تا به امروز تا چه حد مثبت بوده؟
– همه عناصر ما، چه مدافعان و چه مهاجمان تلاش و كوشش مى كنند كه بهترين عملكرد را از خود به نمايش بگذارند. در مورد مدافعان به طور خاص بايد بگويم ما روز به روز بهتر مى شويم و سعى مى كنيم اشتباهاتمان را به حداقل برسانيم و از دروازه خودى به نحو احسن حفاظت كنيم. به هر حال بعضى مواقع ما روى اتفاقات گل مى خوريم، مثل بازى با استقلال اهواز اما با اين وجود همه ما مى خواهيم كارى كنيم كه در پايان فصل عنوان بهترين خط دفاعى را با كمترين گل خورده از آن خود نماييم.

• فكر مى كنى بازى با صبا با چه نتيجه اى به پايان برسد؟
– پيش بينى  اين بازى خيلى سخت است. همان طور كه قبلاً هم گفته ام صبا تيم دست و پا بسته اى نيست و از امتياز ميزبانى در اين ديدار برخوردار است، مسأله اى كه پوئن مثبتى براى حريف ما به حساب مى آيد. با همه اين حرف ها عزم ما جزم شد و حالا كه دوباره در كورس قهرمانى قرار گرفته ايم آماده ايم تا روز به روز جايگاهمان را در جدول بهتر از قبل نماييم. ما قدم اول براى رسيدن به اين هدف را از نيم فصل دوم برداشته ايم و در تلاش هستيم اين روند را ادامه دهيم.

• با اين شرايط بعد از بازى با صبا ليگ تعطيل مى شود. اين موضوع را به ضرر پرسپوليس نمى دانى؟
– وقتى تيمى در روند مثبتى باشد، تعطيلى مى تواند تأثير منفى روى اين روند بگذارد اما با تمهيدات و برنامه هاى ويژه اى كه باشگاه براى برگزارى اردو و كادر فنى براى تمرينات منظم و ويژه ترتيب داده اند، تأثير منفى اين تعطيلات به حداقل مى رسد و اميدوار هستيم از اين تعطيلات دوباره ضربه نخوريم.

• خيلى ها معتقدند در ليست تيم ملى، جاى نبى الله باقريها خالى است و مستحق اين بودى كه به تيم ملى دعوت شوى. در اين مورد صحبتى ندارى؟
– مردم و كارشناسان بايد در اين مورد صحبت كنند نه من. من حرف هايم را در زمين مى زنم و توانايى هاى فنى ام را در زمين نشان مى دهم. من سعى و تلاشم اين بود كه با ارائه عملكردى خوب در پرسپوليس، توانايى هايم را به كادر فنى پرسپوليس ثابت كنم و بعد از آن به پوشيدن پيراهن تيم ملى فكر مى كردم. خودم هم فكر مى كنم شايستگى اين را دارم كه به تيم ملى دعوت شوم اما به هر حال براى تيم ملى و همه ملى پوشان آرزوى موفقيت دارم اما همان طور كه گفتم فكر مى كنم در اين مقطع خودم مى توانستم به تيم ملى كشورم خدمت كنم اما انگار كادر فنى تيم ملى اين نظر را ندارد! با وجود اين مسأله تلاش مى كنم با ادامه روند خوبى كه در پرسپوليس دارم، در اردوهاى بعدى بتوانم كادر فنى تيم ملى را مجاب كنم كه مرا هم به تيم ملى دعوت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)