مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دوست داشتم به پرسپولیس خدمت کنم گفت: با توجه به شرایطی که داشتم نمی خواستم به این زودی ها به فوتبال برگردم.

علی دایی پیش از حضور در تمرین ظهر امروز تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نحوه عقد قراردادش با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: مذاکره خاصی نداشتیم. من دوست داشتم به پرسپولیس خدمت کنم و بتوانم به جوانهایی که عاشق تیم هستند کمک کنم. من به عشق هواداران آمده ام اما دوست نداشتم پس از اتفاقات ماههای گذشته به این زودی به فوتبال برگردم اما امیدوارم در پرسپولیس منشا خیر باشم.

وی در خصوص کادر فنی این تیم اظهار داشت: همه بزرگتر من هستند و جزو افتخارات فوتبال ایران. اما من هنوز تصمیم نگرفته ام که چه نفراتی را به کادر فنی تیم خود اضافه کنم.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص اضافه کرد: اما هرکسی در کادر فنی من نباشد روی چشم من قرار دارد و تنها به این دلیل از آنها استفاده نمی کنم که می خواهم با کسی کار کنم که با آن فرد راحت تر باشم. البته این موضوع هیچ چیزی از ارزش های فنی کادر فعلی کم نمی کند.

 

دایی در خصوص دو بازیکن برزیلی کنار گذاشته شده از تیم پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر به موجودیت فعلی تیم نگاه می کنم ولی تمام کسانی که دوست دارند به ما کمک کنند را به خدمت می گیریم. البته وضعیت این دو بازیکن به تصمیم مدیریت باشگاه بستگی دارد.

وی در خصوص مبلغ قرارداد و مدت قراردادش اظهار داشت: مدت قراردادم یک سال و نیم و سفید است. همه چیز را به کاشانی واگذار کرده ام و ایشان در خصوص مبلغ آن هر تصمیمی که بگیرد مطیع آن خواهم بود.

 

سرمربی یابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه قول قهرمانی نمی دهم تاکید کرد: تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم که پرسپولیس را به جایگاه اصلی باز گردانم.

دایی خاطرنشان کرد: همانطور که زلاتکو گفت قهرمانی پرسپولیس در این فصل دور از دسترس نیست به همین خاطر در زمین تلاشمان را انجام می دهیم و اگر خدا بخواهد خیلی از اتفاقات رخ خواهد داد.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: با تلاش همه پرسپولیسی را خواهم ساخت که هواداران آن را دوست دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)