هواداران باید به خاطر نام پرسپولیس حمایت کنند

مرجع خبری پرسپولیس: مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دايي منش و رفتار خاصي در مربيگري دارد و اين وظيفه بازيكنان است كه خود را با او وفق بدهند.

 

احمد رضا عابدزاده عنوان كرد: در تمام دنيا تغييرات عضوي از بدنه فوتبال است و بايد با آن سازگار شويم. علي دايي سال‌ها بازيكن پرسپولس بوده و او را عضوي را از خانواده خود مي‌دانيم. وي ساليان سال به فوتبال كشور ما و همين طور پرسپوليس خدمت كرده و اكنون بايد با شرايط جديد او سازگار شويم. دايي جاي كرانچار مي‌آيد كه مربي حرفه‌اي است.

وي افزود: بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با اخلاق دایی آشنا هستند اما بازیکنان جدید هم باید خود را با اخلاق دایی تطبیق دهند. برخي بازيكنان هستند كه بايد اخلاق خود را اصلاح كنند و بدانند علي دايي منش و رفتار خاصي در مربيگري دارد و اين وظيفه بازيكنان است كه خود را با او وفق بدهند.
عابدزاده گفت: همه مي آيند و مي‌روند و اين آمد و شد‌ها در فوتبال حرفه‌اي مسئله عجيبي نيست اما اين پرسپوليس است كه هميشه باقي مي‌ماند. هواداران تنها به خاطر همين نام به ورزشگاه مي‌آيند و آن را تشويق مي‌كنند.

 

گفتنی است  صحبت هایی در خصوص جدایی حسین عبدی و احمد عابدزاده از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از روی کار آمدن علی دایی شنیده می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)