کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس – بخش اول

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌اميدوارم پرسپوليس به جاي مناسبي در ليگ برسد. اين واقعيت است كه وقتي تيم به جايگاه مطلوب نرسيد، با كاشاني تصميم گرفتيم كه با تغيير من موفقيت را به پرسپوليس برگردانيم.

زلاتكو كرانچار در نشست خبري باشگاه پرسپوليس و در مراسم توديع خود و معارفه علي دايي در پاسخ به اين سوال كه پرسپوليس به دليل عدم ثبات و جابجايي در تركيب نتوانست نتيجه بگيرد اظهار داشت: ابتدا بايد از آقايان كاشاني، باقري و دايي تشكر كنم. كمال رضايت از همكاري با كاشاني دارم و مراسم زيباي امروز نشان از عظمت باشگاه پرسپوليس دارد و اميدوارم اين شرايط براي پرسپوليس ادامه داشته باشد.

وي افزود: هيچ انساني از بركناري خودش راضي نيست اما من حكم بركناري‌ام را پذيرفتم چرا كه مطمئنم اگر رفتنم باعث موفقيت در ليگ مي‌شود بايد خود را آماده ترك اين تيم مي‌كردم.
سرمربي سابق پرسپوليس ادامه داد: از روز اولي كه به پرسپوليس آمدم شوق و اشتياق داشتم و آن را سازماندهي كردم و مي‌خواستم آن را به جايي كه سزاوار است برسانم. به جرات مي‌دانستم پرسپوليس را بايد به سمت قهرماني سوق دهم و مي‌دانستم بايد در مسابقات ليگ برتر به اين هدف مي‌رسيدم كه متاسفانه به آن نرسيدم.

كرانچار تصريح كرد: ‌اميدوارم پرسپوليس به جاي مناسبي در ليگ برسد. اين واقعيت است كه وقتي تيم به جايگاه مطلوب نرسيد، با كاشاني تصميم گرفتيم كه با تغيير من موفقيت را به پرسپوليس برگردانيم. مطمئنم حضور دايي در پرسپوليس شوك نخواهد بود بلكه گامي بزرگي براي اين تيم در آينده خواهد شد.

كرانچار با تمجيد از علي دايي خاطرنشان كرد: ايشان را به عنوان فوتباليست فوق‌العاده مي‌شناسم. او كسي است كه توانست سايپا را به قهرماني برساند، سرمربي تيم ملي ايران شود، و نتايج خوبي هم با تيم ملي گرفت. اين بدان معني است كه او صاحب كلاس است و مطمئنم علي دايي با دانش و شخصيت اعلايي كه دارد مي‌تواند پرسپوليس را موفق كند.
سرمربي سابق سرخپوشان ادامه داد:‌ مطمئن باشيد با وجود علي دايي و رفتن من، سرفراز از پرسپوليس جدا مي‌شوم چون در باشگاه بزرگي مشغول كار بودم. تمام انرژي خودم را براي موفقيت پرسپوليس صرف كردم. شايد اين موفقيت پديدار نشد اما نسبت به فصل گذشته موفق‌تر عمل كرديم. بازيكنان شروع به رفتارهاي حرفه‌اي كردند و در آينده مطمئن هستم دايي و همكارانش از اين بازيكنان موثر‌تر مي‌تواند استفاده كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)