نشست مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس – بخش چهارم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نشست مطبوعاتی این باشگاه گفت: مبلغي كه در برخي رسانه‌ها در مورد قراردادم مطرح شده، قبول ندارم. من مديون پرسپوليس هستم و به خاطر اين تيم بود كه به اروپا رفتم.

علي دايي در نشست مطبوعاتي باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به فاصله 10 امتيازي با صدر جدول مي‌توانيد قهرمان شويد، خاطرنشان كرد: پيش از هر چيز بايد از كرانچار تشكر كنم. او مربي بزرگي است و در اين مدت و با توجه به شرايط پرسپوليس زحمت زيادي كشيده است. اميدوارم بتوانم كار او را ادامه دهم و در خدمت باشگاه باشم و پرسپوليس را به جايگاه واقعي خود كه مردم و طرفداران دوست دارند، برسانم.

وي افزود: هدف من از آمدن به پرسپوليس خدمت به مردم و جواناني است كه اين تيم را دوست دارند. اميدوارم بتوانيم با كمك همه پرسپوليس را به جايگاه واقعي‌اش برسانيم و براي قبول اين مسئوليت دو جلسه با كاشاني برگزار كردم. در اين جا بايد از زحمات كادر فني قبلي تشكر كنم اما بايد اين اجازه را به من بدهند تا با كساني كه راحت‌ترم و شناخت بيشتري دارم كارم را شروع كنم.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: نبايد رنگ‌ها را داخل فوتبال كنيم چون فوتبال در حال حاضر حرفه‌اي است و بايد اجازه دهيد تا خودم همكارانم را انتخاب كنم. سعي مي‌كنم بهترين گزينه‌ها را انتخاب كنم تا بتوانيم به پرسپوليس كمك كنيم.

دايي در پاسخ به اين سوال كه پرسپوليس در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد و چقدر شانس كسب سهميه آسيا در سال آينده را دارد، عنوان كرد:

 13 هفته از مسابقات ليگ باقي مانده است و 10 امتياز تا صدر جدول فاصله داريم اما تمام سعي خود را مي‌كنيم تا اين فاصله را به حداقل برسانيم.
وي گفت: در هفته‌هاي باقي مانده كارهاي زيادي مي‌توان انجام داد. البته من قولي به مديريت باشگاه نداده‌ام اما تمام تلاش خود را انجام داده‌ام تا در پايان فصل بتوانيم امتيازات بيشتري جمع‌آوري و سهميه آسيا را كسب كنيم.
سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: اگر خدا هم كمك‌مان كند شايد بتوانيم عنوان قهرماني را به دست آوريم و پاسخگوي لطف هواداران باشيم.

دايي درباره انتخاب دستيارانش در پرسپوليس گفت: تاكنون راجع به اين موضوع تصميمي نگرفتم اما سعي مي‌كنم با دقت آنها را انتخاب كنم تا به پرسپوليس و هواداران كمك كنم.
وي در مورد مبلغ قراردادش با پرسپوليس عنوان كرد: مبلغي كه در برخي رسانه‌ها در مورد قراردادم مطرح شده، قبول ندارم. من مديون پرسپوليس هستم و به خاطر اين تيم بود كه به اروپا رفتم. در طول سه سال حضورم در هرتابرلين با يك بازيكن يوناني هم اتاقي بودم كه نه من از مبلغ قرارداد او اطلاع داشتم و نه او از مبلغ قرارداد من.

دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا تا انتهاي فصل مي‌توانيد آرامش خود را حفظ كنيد، اظهار داشت: بهتر است در اين جلسه راجع به مسائل فني صحبت شود. متاسفانه از روز اول افرادي به دنبال سوالاتي مي‌روند كه حاشيه‌ساز است. در اين سال‌ها تجربيات خوبي در مربيگري به دست آوردم و دوستانم را شناخته‌ام. كساني كه مي‌خواهند به پرسپوليس كمك كنند مي‌شناسم و خواهش مي‌كنم در مورد مسائل فني سوال كنيد.

اين مربي در پاسخ به اين سوال كه در زمان بگوويچ با محمود خوردبين دچار اختلاف شديد، تاكيد كرد: در زمان مربيگري بگوويچ، آشتياني سرپرست پرسپوليس بود و خوردبين مسئوليتي نداشت كه من با او مشكل پيدا كنم. وي از پيشكسوتان پرسپوليس است و به او احترام مي‌گذارم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه مربياني كه در ميانه فصل تيم را تحويل مي‌گيرند، اگر در پايان به موفقيت نرسند، بهانه‌هاي مختلفي از جمله ديربسته شدن تيم، يا دير تحويل گرفتن تيم را عنوان مي‌كنند‌، گفت: كساني كه با من آشنايي دارند مي‌دانند كه من هيچ وقت به دنبال بهانه نيستم. با شناخت كافي به پرسپوليس آمدم اما نمي‌توانم بگويم تيمي كامل است و ضعف ندارد. با اين عقيده به پرسپوليس آمدم تا كمك كنم. به دنبال بهانه نيستم اما حالا كه اين مسئوليت را قبول كردم با اعتقاد و سنجش تمام جوانب به پرسپوليس آمدم.

دايي در پاسخ به خبرنگار فارس درباره شايعات مطرح شده مبني بر حضور شاهرودي و افاضلي به عنوان دستيار در پرسپوليس عنوان كرد: تاكنون با افرادي كه نام برديد در اين زمينه صحبتي نشده است و كسي را به باشگاه معرفي نكردند.

وي همچنين در پاسخ به سوالی مبني بر كم طاقت بودن هواداران پرسپوليس گفت: سعي مي‌كنم با كسب نتايج خوب و همچنين ارائه بازي زيبا هواداران را راضي به خانه‌هايشان بفرستم.

دايي در پاسخ به اين سوال كه هواداران چقدر مي‌توانند به حل شدن مشكل گلزني پرسپوليس با آمدن شما اميدوار باشند، گفت: در تيم‌هايي كه در سال‌هاي اخير به عنوان مربي كار كردم هميشه بازي رو به جلو و هجومي انجام دادم. در حال حاضر شرايط پرسپوليس با دهه 60 فرق مي‌كند تمام تيم‌ها به هم نزديك شدند و حتي زماني كه با يك تيم ته جدولي بازي مي‌كنيم نمي‌توانيم از پيش برنده باشيم اما تمام سعي خود را مي‌كنم تا با ارائه يك بازي رو به جلو و برطرف كردن مشكلات خط حمله بتوانيم تا آخر فصل خط حمله خوبي را داشته باشيم و با برطرف كردن نقاط ضعف و تبديل آنها به نقاط قوت به پرسپوليس كمك كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)