مرجع خبری پرسپولیس : ديدار دوستانه دو تيم پرسپوليس و حتا با پيروزي يك بر صفر شاگردان علي دايي به پايان رسيد كه ابراهيم قاسمپور براي اولين بار در فصل جاري عهده دار هدايت تيم حتا بود.

در ذيل نكاتي از اين بازي را مي‌خوانيد.

* مازيار زارع ضمن تماشاي بازي پرسپوليس و  حتا دقايقي نيز در جمع بازيكنان پرسپوليس  حضور يافت و با آنها به خوش و بش پرداخت.

* اشپيتيم آرفي، شيث رضايي و هادي نوروزي سه بازيكني بودند كه در ديدار با حتا تعويض نشدند. اين موضوع نشان مي‌دهد دايي به فكر هماهنگ شدن آرفي و نوروزي است ولي بايد ديد او با بازگشت خليلي از اردوي تيم ملي چه تصميمي مي‌گيرد.

*ميثم بائو معتقد بود در ديدار با حتا داور گل سالم او را بي دليل مردود اعلام كرده است. بائو در تركيب اصلي دايي جايي نداشت و نيمه دوم به ميدان رفت.

*استفاده از عادل كلاه كج به عنوان هافبك نفوذي نشان از تغيير پست اين بازيكن پس از سرمربيگري دايي دارد. دايي زماني كه سرمربي تيم ملي بود كلاه كج را به اردو دعوت كرده بود.

* بازي كردن مجتبي شيري در كنار شيث رضايي نشان مي‌دهد كه دايي قصد استفاده از نبي ا.. باقري‌ها  در تركيب اصلي را ندارد. اين در حالي است كه باقري‌ها در چند هفته گذشته مدافع فيكس پرسپوليس بوده و شيث رضايي به خاطر او نيمكت نشين شده بود.

* محمد پروين علاوه بر گلزني عملكرد خوبي از خود نشان داد و با ورودش به زمين بار تهاجمي تيم را افزايش داده بود.

*علي دايي از سيستم 2-4-4 استفاده كرد.البته پرسپوليس در ادامه نيمه دوم با روش 3-3-4 به ميدان رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)