مرجع خبری پرسپولیس: کادر فنی تیم پرسپولیس در یکی از روزهای دوشنبه یا سه شنبه هفته آتی مشخص خواهد شد.


حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس که روز جمعه به دبی سفر کرده تا با حضور در اردوی بازیکنان این تیم با علی دایی درباره تعیین تکلیف کادرفنی و نهایی شدن کادر مربیان پرسپولیس با او گفت و گو کند.

 

سرمربی جدید سرخپوشان پایتخت تاکنون محمد علی یحیوی را به عنوان مربی دروازه بانان و جانشین احمدرضا عابدزاده معرفی کرده است، هر چند یحیوی که در اردوی دبی به سر می برد، هیچ قرارداد رسمی را با باشگاه پرسپولیس تهران به امضا نرسانده است.

 

مسئولان باشگاه پرسپوليس از آنجا كه استقلالي بودن يحيوي و جانشيني او به  جاي عابدزاده با انتقاد شديد هواداران و پيشكسوتان پرسپوليس همراه شد موافق حضور اين مربي در كادرفني نبود به همين علت در شرايطي كه يحيوي در تمرين پرسپوليس در دوبي از سوي دايي معارفه شده و گلرها را تمرين داده بود در مصاحبه هاي خود و حتي در سايت باشگاه پرسپوليس اعلام كردند كه يحيوي مربي پرسپوليس نيست و با باشگاه قرارداد ندارد.

 

اما علی دایی كه يحيوي را به شاگردانش معرفي كرده بود شديدا با لغو حضور اين مربي استقلالي در كادرفني پرسپوليس مخالفت كرد.

او دیسیپلین خاص خودش را دارد. شاید برای کاری از کسی مشاوره بگیرد اما همیشه حرف آخر را خودش می زند، مثل این اتفاق که علیرغم انتقاد بسیاری از پرسپولیسی ها با حذف یحیوی از کادر فنی مخالفت کرد و گفت: «حرف آخر را من می زنم»


مسئولان پرسپولیس اميدوار بودند كه دايي از همكاري با يحيوي صرف نظر كند اما سرمربي جديد پرسپوليس كه يحيوي را به شاگردانش معرفي كرده بود شديدا با لغو حضور اين مربي استقلالي در كادرفني پرسپوليس مخالفت كرد.


قرار است کاشانی در سفرش به دبی و صحبت با دایی تکلیف کادر فنی سرخپوشان را که یکشنبه آینده به تهران بازخواهند گشت، روشن کند.

از سوی دیگر از محمد احمدزاده، سرمربی و بازیکن پیشین ملوان انزلی به عنوان جدی ترین گزینه دستیاری علی دایی در پرسپولیس یاد می شود. این دو در تیم ملی فوتبال با هم سابقه همکاری کوتاه مدتی داشته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)