پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده دستخوش تغییرات زیادی می‌شود و از بین مدیرعامل یا اسپانسر یک گزینه به کار خود پایان می‌دهد.

پرسپولیس بر خلاف فصل گذشته شروع خوبی با علی دایی نداشته و در رده‌های میانی جدول جا خوش کرده اما مشکلات این فصل سرخپوشان از زمانی شروع شد که مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه تنها در ظاهر و در صحبت‌های رسانه‌ای‌شان پشت هم بودند و در عمل سایه یکدیگر را با تیر می‌زدند.

البته این اتحاد در ظاهر هم از هفته‌ سوم به بعد از بین رفت و رحیمی و سیاسی به عنوان دو مدیر ارشد باشگاه اختلافات خود را در رسانه‌ها علنی کردند. سیاسی از نتایج تیم با دایی رضایت نداشت و معتقد بود رحیمی باید برخورد جدی‌تری نسبت به این وضعیت داشته باشد اما مدیرعامل اصفهانی سرخ‌ها طرف مقابل را به افشای برخی مسائل پشت پرده در ابتدای فصل تهدید می‌کرد و همچنان دست از حمایت دایی برنداشته است.

از سوی دیگر انتخاب اسپانسر جدید در این فصل برای پرسپولیس نه تنها دردسرهای این تیم در مسائل مالی را کم نکرد بلکه دغدغه‌های مدیران باشگاه بیشتر هم شد. شرکت بهنام پیشروی کیش که تاریخ ثبتش چند روز بعد از روی کار آمدن مدیران جدید بود تاکنون تقریبا به وعده‌های مالی خود عمل کرده اما چگونگی همکاری با مدیریت باشگاه و بهره‌برداری از فضاهای تبلیغاتی پرسپولیس دو طرف را وارد جاده جدیدی کرد که هر دو می‌دانند پایان خوشی در انتظارشان نیست. علاوه بر این حضور دو اسپانسر دیگر در باشگاه یعنی بانک رسالت و شرکت صدراسیستم پاسارگاد باعث شد اسپانسری که از سوی وزارت ورزش انتخاب شده بود عرصه را بر خود تنگ ببیند اما این موضوع تا حدودی حل شد.

7 هفته از لیگ گذشته و پرسپولیس در یکی از بدترین شروع هایش در تاریخ لیگ برتر تنها 8 امتیاز گرفته است. گذشته از ضعف باشگاه در فصل نقل و انتقالات که باعث شد دست دایی در مواقع بحرانی خالی بماند و انتظار زیاد هواداران از نایب قهرمان فصل گذشته استرس زیادی به بازیکنان جوان و جدید تیم وارد کند، نگرانی‌ها از چگونگی حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

رحیمی و سیاسی نشان داده‌اند که آب‌شان با هم در یک جوی نمی‌رود و اگر حاضر به ادامه همکاری با یکدیگر باشند تنها کاری "مصلحتی" و به خاطر شرایط پرسپولیس خواهد بود. از طرفی اسپانسر باشگاه معتقد است باید فضای بیشتری برای کار در اختیارش قرار گیرد و از آنجایی که منابع مالی را به باشگاه می‌دهد باید در تصمیم‌گیری‌های کلان فنی و مدیریتی هم دخیل باشد؛ موضوعی که رحیمی تاکنون حاضر به قبول آن نشده است.

سیاسی از اوایل هفته جاری پروژه تغییر در باشگاه را کلید زده و در این میان جلساتی با افراد مختلف از جمله اعضای هیات مدیره برگزار کرده است. او صبح امروز هم از اول وقت در باشگاه حاضر شده و به نظر می‌رسد با مدیرعامل هم صحبت‌هایی انجام داده است.

شکی نیست سیاسی که از ابتدای فصل می‌شد از اظهارنظرهایش تشخیص داد چندان دوست ندارد دایی سرمربی باشد، برای رسیدن به هدف خود ابتدا رحیمی را از کار برکنار می‌کند که اولین و جدی‌ترین حامی دایی است. رئیس هیات مدیره پرسپولیس که البته شخصیت جالبی هم دارد و می‌خواهد در نخستین سال حضورش در ورزش مثل مصاحبه‌هایش تصمیم‌های جنجالی‌ بگیرد برای جانشینی دایی هم با چند گزینه صحبت کرده که در نهایت حمید درخشان و زلاتکو کرانچار روی میز سیاسی قرار گرفته‌اند. البته شانس درخشان به مراتب بیشتر است و همه اینها در شرایطی است که رحیمی از کار برکنار شود و سایر اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید هم راضی به این انتخاب باشند.

اگر رحیمی از پرسپولیس برود گزینه نخست جانشینی او بهروز منتقمی است که در دو سال گذشته به عنوان قائم مقام در باشگاه فعالیت کرده و هرگاه صحبت از تغییر مدیرعامل بوده او اصلی‌ترین آلترناتیو بوده است. باید منتظر ماند و دید تصمیم مدیران پرسپولیس در نهایت به کجا ختم می‌شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)