از بازیکنانم راضی نیستم

مرجع خبری پرسپولیس: علی دایی پس از اولین تجربه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت : گل تساوی ذوب آهن کاملا مردود بود و داور این سه امتیاز را از ما گرفت.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: نیمه اول بازی جالبی را شاهد نبودیم و تیم ما اصلا خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما بعضی اشتباهات داوری باعث شد روند بازی  به کلی عوض شده و در نهایت تیم ذوب آهن به گل تساوی دست پیدا کند.


وی تاکید کرد: توپی که برای ایگور کاسترو ارسال شد کاملا آفساید بود اما داور از این صحنه گذشت تا پیروزی را با تساوی عوض کنیم . یک دقیقه بعد خطای مسلم روی شیث رضایی گرفته نشد و کم مانده بود بازی برده را با شکست عوض کنیم.

دایی در خصوص اعتراضش به داوری توضیح داد: اعتراض من طبیعی بود. من از منطقه فنی خارج نشدم اما  این را در نظر بگیرید که فشار روی مربیان بسیار زیاد است.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود:

بازیکنان ذوب آهن چند سال در کنار یکدیگر کارکرده اند و توانستند موقعیت های خوبی روی دروازه ما ایجاد کنند اما ما هم موقعیت هایی داشتیم که نتواسنیتم بهره لازم را ببریم.

 

دایی در خصوص بازیکنان تعویضی پرسپولیس گفت: مسلما از پروین و آرفی راضی نبودم و آنها نتوانستند خواسته های من را بر خلاف تمرینات خوبی که انجام داده بودند در زمین اجرا کنند. سعی می کنیم در بازیهای آینده با تمرینات بیشتر بازیکنان را به سطح بالاتری برسانیم.


وی در خصوص عدم استفاده ثابت از ملی پوشان پرسپولیس هم افزود: خلیلی و حیدری خسته از سفر بودند ضمن اینکه با تیم تمرین نکرده بودند و من هم از بازی آنها شناختی نداشتم.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد خط حمله اين تيم گفت: ما توان گلزني داريم و بازيكنان خوبي در پرسپوليس هستند. آنها بهترين نفرات ايران هستند و با گذشت زمان شرايط ما بهتر خواهد شد. براي گلزني كل تيم بايد حمله كند همانطور كه در دفاع نيز كل تيم بايد شركت داشته باشد.

دايي ادامه داد: بايد موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني خلق كنيم تا بتوانيم به گل‌هاي بيشتري برسيم. من از بازيكنانم راضي هستم زيرا آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند اما از نتيجه راضي نيستم.


وي درباره علت اخراج عابدزاده عنوان كرد: عابدزاده از بزرگان فوتبال ايران است اما با توجه به شرايط دروازه‌بانان پرسپوليس و خلق وخوي خودم تصميم گرفتيم با او همكاري نداشته باشيم.

 

دایی در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: ما در بازیهای آتی تمام  سعی خود را  خواهیم کرد اما نباید این دو امتیاز را در بازی اول از دست میدادیم.  اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست . درست است که از داوری ضربه خوردیم اما من از بازی تیمم هم راضی نیستم و بازیکنان نتواسنتد درصد زیادی از خواسته من را در زمین اجرا کنند.


انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)