پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس در آستانه دربی امیدها گفت: در حالی که در آستانه این بازی حساس قرار داریم، هنوز وضعیت بازیکن ما معلوم نیست. کارت بازی او را گرفته‌اند و تازه بعد از این بازی حکم او معلوم خواهد شد.

جواد حسن‌زاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: امروز در حالی به مصاف تیم استقلال می‌رویم که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های ما به واسطه اقدام هیأت فوتبال شرایط نامعلومی دارد. امیر مدنی در بازی‌های هفته‌های گذشته در جریان اعتراضی که داشت با برخورد مسوولان برگزاری مسابقات روبرو شد. کارت بازی او را گرفته‌اند ولی هنوز به ما نگفته‌اند که تکلیف این بازیکن چیست. هنوز حکم انضباطی صادر نشده است و در جواب پیگیری‌های ما گفته‌اند؛ حداقل محرومیش سه بازی است که سومین بازی همین بازی امروز برابر استقلال است و تازه قرار است بعد از این بازی بگویند حکم این بازیکن چیست؟!

وی ادامه داد: مازیار نشتایی هم که از بازیکنان خوب ما بود، بعد از دو، سه بازی اول دیگر نیامد و اعلام کرده است که بعد از تصادفی که داشت، مشکل دارد. با این وجود امروز بچه‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به نتیجه مطلوب برسند.

گفتنی است؛ تیم‌های فوتبال امید پرسپولیس و امید استقلال امروز از ساعت 16 در چارچوب دیدارهای قهرمانی امیدهای تهران در ورزشگاه فکوری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)