گروه ضد هوار در پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : در پی واکنش بازیکنان پرسپولیس به بازگشت هوار ملا محمد عراقی، حبیب کاشانی به آن ها هشدار داد بجای جبهه گیری علیه بازیکن عراقی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

باشگاه پرسپوليس متقاعد شده است كه هوار محمد با شرط اطاعت محض از باشگاه دوباره پيراهن پرسپوليس را به تن كند. البته بايد ديد بعد از حكمى كه كميته انضباطى صادر خواهد كرد واكنش هوار محمد چگونه خواهد بود. البته مساله فقط به اين دو نكته بر نمى گردد. درحال حاضر هواداران پرسپوليس به دليل اعتقادى كه به بازى اين بازيكن دارند به راحتى از كنار اقدامات او مى گذرند اما او بايد ميان بازيكنانى بازى كند كه عليه او موضع دارند. بعضى از سرخپوشان بشدت از مصاحبه اى كه هوار قبل از ترك ايران انجام داده بود ناراحت بودند. هوار محمد به گونه اى سخن گفته بود كه توانايى همبازيان خود را زير سوال برده بود. اين موضوع همچنان وجود دارد. حتى صحبتهاى حبيب كاشانى در جمع بازيكنان در شب قبل از بازى با ذوب آهن هم نتوانست اين فضا را چندان تغيير بدهد. به نظر مى رسد صحبتهاى كاشانى عليه هوار كه چندى پيش در جمع بازيكنان مطرح شد، درست و حسابى در ذهن و دل بعضى بازيكنان رسوخ كرده است و  آنها آشكارا از عدم پذيرش اين بازيكن عراقى در جمع خود سخن مى گويند.

 حتى شنيده مى شود كه بعضى از بازيكنان كه گويا خليلى هم جزو آنها بوده است بعد از اظهارات سرپرست باشگاه اعلام كرده اند. دراين ارتباط حتى شنيده مى شود كه بعضى از سرخپوشان گروهى تشكيل داده اند كه مى تواند كار را براى هوار دشوار كند. البته كاشانى پيش از اين به سرخپوشان هشدار داده بود كه در صورت مواجهه با چنين مسائلى به شدت با آنها برخورد خواهد كرد. كاشانى همچنين در پاسخ به اعتراضها گفت: بسيارى از شما اشتباهاتى مى كنيد كه لطمه آن به بقيه مى رسد اما قرار نيست با هر اشتباه يك نفر جدا شود. تصميم گيرى درباره هوار محمد را هم به باشگاه بسپاريد و شما به كارى مشغول باشيد كه براى آن در اينجا حضور داريد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)