مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: محمد پروين از بهترين بازيكنان تمرين بود و حقش بود كه در تركيب اصلي به ميدان برود.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس علي دايي  در پاسخ به اين سئوال كه پرسپوليس نتوانست در بازي اول با سرمربيگري وي انتظارات را برآورده كند؛ اظهار داشت: باید شرايط را درك كنيد؛ بازي اول ما بود. بازي به بازي بهتر خواهيم شد و مطمئن باشيد در آينده حرف‌هاي بسياري براي گفتن خواهيم داشت. بازيكنان نيز انتظارات من را برآورده نكردند.


وي افزود: در نيمه دوم به مراتب بهتر از نيمه اول شديم. در بازي‌هاي بعدي همين بازيكنان جبران خواهند كرد. در بازي با ذوب آهن هم اگر دقت مي‌كرديم 3 امتياز براي پرسپوليس بود.

دايي در پاسخ به اين سئوال كه آيا محمد پروين به خاطر پدرش در تركيب اصلي قرار گرفت؛ گفت: متأسفانه اين حرف‌ها را شما خبرنگاران مطرح مي‌كنيد. من نحوه تمرين او را ديدم. پروين از بهترين بازيكنان بود و در امارات نيز جزء بهترين‌هاي تيم به شمار مي‌رفت و حقش بود فيكس شود.


وي ادامه داد: متأسفانه وي در ديدار با ذوب‌آهن نتوانست خواسته‌هاي من را اجرا كند. دليل اين مورد را نمي‌دانم كه به خاطر استرس نتوانست پتانسيلش را به نمايش بگذارد يا مسائل ديگري دخيل بود.

اين بازيكن در آينده از بهترين‌هاي پرسپوليس خواهد شد و اگر خوب تمرين كند روز به روز بهتر مي‌شود.

دايي در مورد حضور بزرگان پرسپوليس در ورزشگاه گفت: حضور بزرگاني مانند پروين و محرمي در آزادي باعث دلگرمي من و همه هواداران مي‌شود. اميدوارم بازيكنان كاري كنند تا پاي بزرگان بيشتري به ورزشگاه آزادي باز شود.

وي در مورد كمك مربي جديد پرسپوليس گفت: صحبت‌هايي شده، اما تكليف نهايي در آينده مشخص مي‌شود. قرار بود اعضاي جديد كادر فني را مشخص كنم كه امكان آن به وجود نيامد.


دايي تأكيد كرد: از تمام هواداراني كه روز گذشته به ورزشگاه آزادي آمدند تشكر مي‌كنم و اميدوارم در آينده زحمات آنها را جبران كنم. در اين شرايط ما به حضور آنها احتياج زيادي داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)