مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

علي دايي هنوز از همكاري با فيرات نااميد نشده و براي همين دو روز پيش يك بار ديگر با او تماس گرفت. فيرات قرار است تا پايان همين هفته جواب نهايي‌اش را به سرمربي پرسپوليس بدهد.


مدير برنامه وسلي برزيليا امروز به باشگاه مي‌رود تا در جلسه با حبيب كاشاني تصميم نهايي درباره ادامه حضور يا جدايي اين بازيكن برزيلي از پرسپوليس را بگيرد. البته وسلي امروز با امضاي قراردادي جديد و  1/5ساله در پرسپوليس مي‌ماند.


علي دايي از بازيكنان مصدوم پرسپوليس خواسته كه تحت هر شرايطي در تمرين‌ها حاضر شوند و حضور در كلينيك باشگاه و فيزيوتراپي را بگذارند براي بعد از آن.


سازمان خصوصي‌سازي گروه ويژه‌اي را براي بررسي نحوه واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس مامور كرده و قرار است تكليف اين قضيه تا يك ماه آينده مشخص شود.


كريم باقري اگرچه قبلا گفته بود حاضر به مربيگري نيست اما هنوز پاسخي به درخواست دايي و كاشاني براي حضور در كادر فني نداده و گفته كه مي‌خواهد راجع به اين درخواست، بيشتر فكر كند.


با حكم حبيب كاشاني، رضا چلنگر به عنوان عضو هيات روابط بين الملل باشگاه پرسپوليس انتخاب شد.

كريم باقري كه به دليل مصدوميت نتوانست تيم پرسپوليس را در ديدار برابر ذوب‌آهن همراهي كند از روز شنبه و پس از رفع مصدوميتش تمرينات خود را همراه با ساير بازيكنان پيگيري خواهد كرد.

سرمربي پرسپوليس گفت: محمد پروين از بهترين بازيكنان تمرين بود و حقش بود كه در تركيب اصلي به ميدان برود.

در حالی که علی دایی مشغول سر و کله زدن با نواقص پرسپولیس است و در برخی پستها با چراغ زنبوری به دنبال بازیکنی می گردد که در آن پستها عصای دستش باشد، حکم سرپرستی کاشانی  تمدید شد آن هم بدون آنکه نیتی برای معرفی هیأت مدیره پرسپولیس دیده شود!

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)