مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تیموریان باید شرایط باشگاه را درک کند و ما هم پنج‌شنبه به برخی بازیکنان پول می‌دهیم.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نتیجه روز گذشته استقلال مقابل پارسه تهران و همچنین مسائل مختلف این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

 از جلسه با آقای ضرغامی توضیح بدهید و بگویید که چه اتفاقاتی رخ داد؟

در این نشست بابت حق پخش تلویزیونی صحبت شد و تمام باشگاه‌ها مشکلات خود را مطرح کردند. مدیران باشگاه‌ها اعلام کردند که اگر حق پخش به آنها پرداخت شود پول بازیکنان هم به موقع پرداخت می‌شود و آنها دچار مشکل نمی‌شوند. از سوی دیگر ما هم صبحت‌های ضرغامی را شنیدیم و همچنین به او گفتیم که دغدغه جوانان ایرانی فوتبال است و این ما هستیم که از پخش نشدن بازی‌ها ضرر می‌کنیم.

 بازی استقلال را موفق نشدید ببینید درست است؟

من مرتب با آقای نظری در ارتباط بودم و هرچند از نتیجه راضی هستم اما امیر قلعه‌نویی از عملکرد بازیکنان رضایت نداشت درست است که 4 گل زدیم ولی بازیکنان نتوانستند اهداف مربی را در زمین پیاده کنند. با این وضعیت در بازی‌های سخت دچار مشکل می‌شویم.

 شما به عنوان مدیرعامل استقلال شفاف در مورد وضعیت تیموریان صحبت کنید و بگویید چرا این بازیکن مدعی شده باشگاه استقلال از تعهداتش به او خیلی عقب است.

شفاف یعنی چه؟! بازیکن باید شرایط ما درک کند. همین حالا که من با شما صحبت می‌کنم بازی‌ها پخش نمی‌شود و ما با اسپانسرها به مشکل می‌خوریم. تیموریان صبر  داشته باشد و شرایط را درک کند. مطمئن باشد که ما به تعهداتمان عمل می‌کنیم. آخر هفته و روز پنجشنبه هم به چند تن از بازیکنانمان پول می‌دهیم. شما هم با این صحبت‌ها تیم ما را به بحران نبرید.

 آقای افشارزاده اینکه بازیکن شما مدعی شده باشگاه به تعهداتش عمل نکرده گردن رسانه‌ها است؟

شما رسانه ‌ها هر چیزی که می‌شود را بزرگ می‌کنید،ما برای تیموریان احترام قائلیم و ایشان هم حرف خودش را زده است. چند روز صبر کند ما پول او و بازیکنان دیگر را می‌دهیم.

 سوال دیگر اینجاست که آیا باشگاه از بازیکنان خواسته که مصاحبه‌ای انجام ندهند؟

من در جریان نیستم که چه بازیکنی مصاحبه کرده یا نکرده اما حتما خودشان خواستند که با رسانه‌ها صحبت نکنند. نه من نه قلعه‌نویی و نه روابط عمومی از بازیکنان نخواسته‌ایم نزنند و آنها خودشان صاحب نظر هستند و تصمیم می‌گیرند.برخی بازیکنان هم گلایه دارند که ما یک حرف‌هایی می زنیم و بر عکس منتشر می‌شود!

 ماجرای تعویق دربی به کجا انجامید آیا پیگیر این موضوع هستید؟

صدر در صد همین گونه است چون 5، 6 بازیکن ما به اردوی تیم ملی می‌روند و این درست نیست که بدون آنها تمرینات ما انجام شود می‌خواهیم که دربی به تعویق بیفتاد. البته همین الان چیزی یادم آمد که می‌خواهم در موردش صحبت کنم.

 بفرمایید.

ظاهرا آقای عابدینی مدعی شده‌اند که سیاسی با ما همکاری می‌کرده، من از آقای عابدینی با این همه تجربه مدیریتی تعجب می‌کنم که با چه مدرکی این صحبت را انجام داده است سیاسی هیچ سمتی در این باشگاه ندارد و ما اصلا کاری به او نداریم. امیدوارم آقای عابدینی در اظهاراتشان دقت کنند.

 مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید سرمربی‌اش از شما نگرفته‌اند؟

اگر من در آنجا مسئولیت داشتم صحبت می‌کردم ولی چون در آنجا سمتی ندارم بهتر است حرفی نزنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)