پرسپولیس نیوز :  حالا باید از زئیس کمسته انضباطی پرسید ایا صحبت های قلعه نویی را شنیده است یا نه. ایا این یک اتهام به حساب می آید یا خیر.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل پرسپولیس از عملکرد جهانبازی انتقاد کرد و حتی به این موضوع اشاره کرد که او تحت تأثیر نامه‌ای قرار گرفت که مسئولان باشگاه پرسپولیس چند روز قبل از دربی به کمیته داوران ارسال کردند تا نگرانی خود را بابت قضاوت این داور بروز دهند.
 گفته می‌شود سرمربی استقلال بعد از پایان کنفرانس مطبوعاتی و درحالی‌که در راهروی ورزشگاه آزادی بود، یکی از کمک‌داوران دربی را دید و خطاب به او گفت: شما به‌خاطر نامه پرسپولیس ترسیدید و به نفع این تیم سوت زدید.قلعه‌نویی به‌صورت شفاف در کنفرانس مطبوعاتی هم از نامه باشگاه پرسپولیس به کمیته داوران صحبت کرد، این درحالی است که مسئولان کمیته داوران ادعای قلعه‌نویی را رد کردند. قلعه‌نویی در هفته‌های ابتدایی لیگ هم یک‌بار علیه داوران مصاحبه کرده بود که با جریمه نقدی مواجه شد و حتی با خطر محرومیت مواجه گردید.
حالا سؤال مهم این است که چرا قلعه‌نویی درحالی که به‌صورت شفاف چنین ادعایی را مطرح کرده است و البته نتوانسته ادعای خود را ثابت کند، با محرومیت مواجه نمی‌شود. چند هفته پیش بود که یحیی گل‌محمدی بعد از اعتراضی که به داوری داشت، محروم شد و مسئولان کمیته انضباطی نباید میان مربیان تبعیض قائل شوند.قلعه‌نویی چند هفته پیش صحبت‌هایی نیز علیه نبی انجام داد که البته ادعای او باز هم توسط فدراسیون فوتبال رد شد. به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون با سرمربی استقلال رفتار ملایمی دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)