سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: حرف زدن در مورد دیدار روز جمعه با پرسپولیس هنوز زود است و باید به فکر دیدار با صبا باشیم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی که تیمش روز پنجشنبه موفق شد استقلال را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست دهد ضمن بیان این مطلب افزود: من ارتباطی با نیمکت نداشتم و تنها در بین دو نیمه صحبت های لازم را انجام دادم و در پایان هم تنها پنالتی زن ها را مشخص کردم.

وی در مورد نحوه ارتباطش با مجتبی حسینی دستیار خود بر روری نیمکت گفت: تعویض ها را از طریق رابطی که داشتیم انجام می دادیم. حسن زاده هم دچار مصدومیت شده بود و مجبور شدیم وی را تعویض کنیم.

گل محمدی در مورد اینکه دو گل از حریف عقب بودند و جبران کردند گفت: ما بازی را بد شروع کردیم و دو گلی که دریافت کردیم کار ما را سخت کرد اما اتفاق خوب این بود که یک دقیقه بعد یکی از گل ها را جبران کردیم و نکته امیدوار کننده برای ما همین اتفاق بود. ما موقعیت های خوبی هم به دست آوردیم و بعد از دو گلی که خوردیم بازی در اختیار ما بود و توانستیم به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: می توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم اما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم. در وقت های اضافه هم تیم حریف حرفی برای گفتن نداشت. خوشبختانه در ضربات پنالتی توانستیم بازی را ببریم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند و توانستند این بازی را ببرند.

یحیی گل محمدی در مورد اینکه جلوی برگزاری یک دربی را گرفته است گفت: من از رسانه ها و مطبوعات گلایه دارم که به استقبال دربی رفته بودند و سهمی برای ذوب آهن قائل نبودند. به همین خاطر بازیکنانم انگیزه زیادی داشتند تا این بازی را ببرند.

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد اینکه چرا حسن زاده به تیم ملی دعوت نمی شود گفت: این بازیکن باید ثبات بیشتری در بازیهایش داشته باشد. او در ابتدای فصل مصدومیت داشت و امیدوارم بتواند با تمرینات بیشتر به تیم ملی دعوت شود. من هم مطئنم که می تواند به بازیکن فیکس تیم ملی دعوت شود.

الان زود است که بخواهیم در مورد دیدار با پرسپولیس صحبت کنیم. ما یک بازی با تیم صبا در لیگ برتر داریم و باید تمرکزمان روی این بازی باشد. امیدوارم در دیدار با پرسپولیس هم تیمی که استحقاقش را دارد به پیروزی برسد و راهی مرحله بعد برود. واقعیت این است که ما تازه کارمان شروع شده است.  برای حرف زدن از قهرمانی فعلا زود است و کار سختی دارم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)