پرسپولیس نیوز : مدافع سایپا گفت: خیلی از بازیکنان تا وقتی که در پرسپولیس هستند قدر پیراهن این تیم را نمی‌دانند اما وقتی جدا می‌شوند به ارزش آن پی می‌برند.

ابراهیم شکوری در خصوص حضورش در لیست خرید پرسپولیس برای نیم فصل دوم اظهار داشت: مطلع شده‌ام که باشگاه پرسپولیس به باشگاه سایپا نامه زده که 3 بازیکن خود را به طور قرضی در اختیارشان قرار دهند. من بازیکن سایپا هستم و باید تابع تصمیمات مدیران باشگاه و سرمربی تیم باشم.

وی ادامه داد: چنانچه باشگاه سایپا قبول کند خوشحال خواهم شد بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم اما اگر باشگاه مخالف باشد با کمال میل در خدمت تیمم خواهم بود.

مدافع سایپا تصریح کرد: خوشحالم در فصل جاری آنقدر خوب کار کرده‌ام که پرسپولیس مرا می‌خواهد و از حمید درخشان ممنون هستم که مرا در لیست خرید خود قرار داده است. بازی کردن در پرسپولیس برای هر بازیکنی یک افتخار است که البته قبلا نصیب من شده اما این بار اگر به این تیم بروم بسیار متفاوت با گذشته ظاهر خواهم شد.

شکوری یادآور شد: اکثر بازیکنانی که در پرسپولیس هستند آنچنان که باید قدر پیراهن این تیم را نمی‌دانند اما وقتی راهی تیم دیگری می‌شوند آن وقت به ارزش پیراهن پرسپولیس پی می‌برند. این تفاوت به خاطر وجود هواداران است که بزرگی خاصی را به پرسپولیس بخشیده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)