پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: نتیجه استیناف خواهی پرسپولیس باید قبل از بازی این تیم برابر ذوب آهن مشخص شود.

هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت درخواست استیناف پرسپولیس و اینکه طبق قانون آرای انضباطی با وجود امکان تجدید نظرخواهی، باید در نخستین دیدار اجرا شود، عنوان کرد: در آئین نامه انضباطی آمده که آرای کمیته انضباطی باید بلافاصله اجرایی شود، حتی اگر دارای قابلیت تجدید نظرخواهی باشد که این موضوع را از استانداردهای فیفا گرفته‌ایم و وارد آئین نامه انضباطی شده است.

وی افزود: این قانون حق تجدیدنظرخواهی هیچ تیمی را ضایع نمی‌کند، آنچه سبب ابهام شده این است که تصور شده کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هفته‌ای یک یا 2 جلسه حضور دارد و این سبب طولانی شدن جریان تجدیدنظرخواهی می‌شود؛ در حالی که این کمیته باید همانند کمیته انضباطی حضور مداوم داشته باشد.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بند 16 ماده 39 که یک موضوع جدید در آئین نامه انضباطی است می‌گوید رسیدگی به پرونده نباید بیشتر از یک هفته باشد و در نتیجه طولانی کردن رسیدگی به پرونده‌ها دیگر در فوتبال موضوعیت ندارد.

نصیرزاده تاکید کرد: برای مثال باید قبل از اینکه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن آغاز شود، کمیته استیناف ظرف یک روز درخواست تجدید نظرخواهی پرسپولیس را تعیین تکلیف کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)