پرسپولیس نیوز : دبیرکل فدراسوین فوتبال با تکذیب شایعات در مورد لغو اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی گفت: ما از قبل بودجه این اردوها را کنار گذاشتیم و کاری به شایعات نداشته باشید.

مهدی محمد نبی ضمن مثبت ارزیابی کردن وضعیت مالی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: برخلاف آنچه عنوان می‌شود که به خاطر مشکلات مالی قرار است اردوی تیم ملی لغو شود باید بگویم به هیچ عنوان این گونه نیست.

وی افزود: از قبل هزینه های اردوی تیم ملی برآورد شده است و گران و ارزان شدن دلار ربطی به برنامه های ما ندارد. از این روی باید بگویم اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی کماکان پا برجاست و شایعه بی پولی فدارسیون فوتبال را نباید جدی گرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در در ادامه گفت: کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان این روزها به صورت جدی در حال آنالیز حریفان ایران در جام ملت های آسیا هستند و در این راستا فدراسیون فوتبال یک دستگاه گران قیمت آنالیز را تهیه کرده است که کمک زیادی به کادر فنی تیم ملی می‌کند.

وی در پایان در مورد جلسه کمیته استیناف اظهار داشت: امروز چهارشنبه این کمیته رای نهایی درباره محرومیت تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس را صادر می‌کند و پس از صدور این رای،دبیرخانه فدارسیون فوتبال آن را ابلاغ خواهد کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)