پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مؤثر بودن من در پرسپولیس بسته به حضور سیاسی است و اگر او از بازداشت آزاد نشود، از حضور در پرسپولیس استعفا خواهم کرد.

حسین کلانی ، درباره اینکه شنیده می‌شود قرار است برای پرسپولیس اسپانسر جدیدی در نظر گرفته شود، گفت: تا الان که در این باره اطلاعی ندارم اما به احتمال زیاد اگر قرار باشد تصمیم‌گیری شود این مسئله از طریق وزارت ورزش خواهد بود البته برای اسپانسر جدید با هیأت مدیره صحبتی نشده و شاید در سطح وزارت ورزش این مسئله مطرح است و هنوز هم جلسه‌ای برای هیأت مدیره برگزار نشده تا در این باره صحبت شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود امروز جلسه هیأت مدیره پرسپولیس برگزار خواهد شد،‌ گفت:‌من در حال حاضر در دانشگاه هستم و کسی هم در باره جلسه هیأت مدیره با من تماس نگرفته است و بعید می‌دانم جلسه‌ای هم در کار باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بالاخره موضوع اسپانسر جدید برای پرسپولیس مطرح است، افزود: انشاءالله اگر صحبتی هم شده باشد به ما اطلاع خواهند داد اما به نظرم رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره اطلاعات بیشتری دارد.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد میان او و جعفر کاشانی اختلافات عمیقی وجود دارد، افزود:‌هیچ اختلاف نظری بین ما نیست و شما به ظواهر امر نگاه نکنید. من و جعفر کاشانی دوستان بسیار صمیمی برای هم هستیم.

کلانی درباره حمایت اعضای هیأت مدیره از مدیرعاملی حمیدرضا سیاسی که اگر او آزاد نشود تکلیف چه خواهد شد،‌افزود: همه اعضای هیأت مدیره قاطعانه از مدیرعاملی سیاسی حمایت کردند اما من این را گفته‌ام که اگر تا پنجشنبه سیاسی آزاد نشود با همه علاقه‌ای که به پرسپولیس دارم چون مؤثر نیستم از هیأت مدیره استعفا خواهم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی مؤثر بودن شما در پرسپولیس بسته به حضور سیاسی است؟ افزود: بله مؤثر بودن من بسته به حضور سیاسی است البته من جای کسی نمی‌توانم صحبت کنم و به جای سایر اعضای هیأت مدیره نمی‌توانم حرف بزنم اما آنها هم دیروز از سیاسی حمایت کردند و نمی‌دانم در صورت آزاد نشدن سیاسی آنها چه تصمیمی خواهند گرفت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)