پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امشب به پرتغال سفر می‌کنم و شاید دیگر بازنگردم.

 نیلسون کوریا در رابطه با مشکلاتش در پرسپولیس عنوان کرد: امشب قصد دارم به پرتغال سفر کنم احتمال اینکه به ایران بازنگردم وجود دارد به خاطر تولد دخترم به پرتغال می‌روم اما شاید بازنگردم.

وی افزود: در پرسپولیس هیچ چیز ثبات ندارد و کسی جواب ما را نمی‌دهد. در تمرینات حاضر نمی‌شوم تا وضعیتم مشخص شود.

 

وضعیتم همچنان نامشخص است. باشگاه مدیرعامل ندارد و خبری هم از پول نیست. نمی‌دانم باید با چه کسی در باشگاه صحبت کنم. هدفم این بود که قبل از رفتن به پرتغال تکلیف خود را مشخص کنم اما به خاطر اینکه مدیرعامل در باشگاه نیست همچنان بلاتکلیفم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد شکایت از پرسپولیس به فیفا را دارد، گفت: نه. هرگز هیچ موقع به خاطر تعصبی که به پرسپولیس دارم به فیفا شکایت نمی‌کنم.. من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و تصمیمی برای شکایت از این باشگاه ندارم. فقط منتظرم مدیرعامل باشگاه مشخص شود و خیلی دوستانه مشکلاتم را حل کنم.

نیلسون همچنین در مورد اینکه آیا قصد جدایی از پرسپولیس را دارد، اظهار داشت: در حال حاضر به این فکر می‌کنم که هر چه سریعتر به پرتغال رفته و برای دخترم جشن تولد بگیرم. بعد از اینکه از پرتغال برگشتم وضعیتم را مشخص خواهم کرد.

مدیربرنامه‌های نیلسون در رابطه با وضعیت این دروازه‌بان تصریح کرد: چند بار که به باشگاه پرسپولیس می‌رفتیم می‌گفتند کسی حق امضا ندارد اما اکنون طاهری حق امضا دارد که حق امضا دردی از بازیکن دوا نمی‌کند. نیلسون در امرار معاش و کرایه خانه دچار مشکل شده و از باشگاه کسی به او جواب نمی‌دهد. به هر حال باید مشکلات بازیکن حل شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)