فقط معمارزاده در بازی با شاهین مقصر نبود/جای هاشمی نسب در دربی خالی است

مرجع خبری پرسپولیس: هافبک چپ سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس بتواند در دربی فرهاد مجیدی، جان واریو و خسرو حیدری را مهار کند می تواند به 3 امتیاز این دیدار برسد.

رضا شاهرودی به نکات جالبی در خصوص دیدار 2 تیم پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که در ذیل می خوانید:

*پرسپولیس قبل از دربی نتیجه روحیه بخشی را کسب کرد؟
– تعویض سرمربی و پیوستن علی دایی به این تیم شوک خوبی بود. دایی کارش را بلد است و در این میان به نظر من وی باتیم طوری کار کرده بود که پرسپولیس توانست با یک بازی زیبا پیکان را شکست بدهد.

*بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست مقابل شاهین از فریادها و حرفهای دایی ناراحت شده بودند و می گفتند رفتار دایی با ما باعث شده که ما از این به بعد با استرس باخت وارد زمین شویم؟

– این حرفها نیست، مربی باید تعصب داشته باشد. علی دایی در زندگی ورزشی اش چنین نتیجه ضعیفی را تا به حال کسب نکرده بود و من فکر می کنم که دایی حق داشته که اینطوری ناراحت شود. اگر من هم به جای دایی بودم همین کار را می کردم و با بازیکنان به تندی رفتار می کردم.

*دیروز پرسپولیس و استقلال حریفانشان را با نتیجه یکسان شکست دادند، نظر شما در این خصوص چیست؟


– به نظر من پرسپولیسی ها باید بازیهای گذشته را فراموش کنند و استقلال را به چشم تیمهای دیگر مانند پیکان ببینند. اگر پرسپولیسی ها حساسیت دربی را زیاد نکنند و استقلال را به چشم تیمهای دیگر نگاه کنند می توانند موفق شوند.

*نقطه قوت استقلال و مهره های کلیدی این تیم کدام بازیکنان هستند؟

– فرهاد مجیدی، خسرو حیدری و جان واریو مهره های کلیدی استقلال به شمار می روند. اگر این 3 بازیکن مهار شوند استقلال خلع سلاح  می شود همچنین پرسپولیسی ها می توانند قلب دفاع استقلال را نشانه بگیرند و از همان جا برای حملاتشان استفاده کنند.

*راستی جای کدام یک از بازیکنان را در دربی خالی می بینید؟

– جای همه هم دوره ای های من به خصوص هاشمی نسب در دربی خالی است.

*فکر می کنید پرسپولیس باید از کدام سنگربانش در این بازی استفاده کند؟

– به نظر من دربی جای لج کردن نیست در بازی با شاهین بوشهر همه بازیکنان پرسپولیس بد بودند و فقط میثاق معمارزاده عملکرد ضعیفی نداشت، اما در این خصوص بهتر است کادر فنی با توجه به شرایط تمرینی قبل از بازی این تصمیم را اتخاذ کنند.

*اکثر کارشناسان به دلیل مهره های خوب استقلال شانس این تیم را برای پیروزی بیشتر می دانند؟

– به نظر من این دلیل منطقی نیست چون استقلال در دربی گذشته هم باوجود مهره های خوبی که در اختیار داشت نتایج خوبی کسب نکرد. دربی را اصلا نمی توان پیشی بینی کرد. قشنگی فوتبال این است که اتفاقات زیبا درونش زیاد می افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)