مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

تيم «ب» پرسپوليس بازي روز پنج‌شنبه‌اش برابر تيم ته جدولي نيلوفران آبي را با نتيجه يك- صفر به حريف واگذار كرد.


روزنامه پرسپوليس كه حبيب كاشاني بعد از بازگشت دوباره‌اش وعده انتشار آن را داده بود با كمي تاخير و از اسفند ماه منتشر مي‌شود.


جدا از اطلاعات مكتوبي كه بازيكنان از ميزان پول‌هاي دريافتي‌شان به كاشاني داده‌اند قرار است براي حل اختلاف حساب قراردادها، سرخپوشان قبل از دربي به باشگاه بروند.


مدير برنامه وسلي پنج‌شنبه بار ديگر به باشگاه رفت تا براي فرار اين بازيكن برزيلي از وضعيت فعلي راهي پيدا كند اما كاشاني اعلام كرد كه روي موضع قبلي خود ايستاده و تنها در صورت مقبول افتادن پيشنهادش است كه با وسلي برزيليا همكاري مي‌كند.


براي تامين هزينه بدهي 60 هزار دلاري به وينگادا، باشگاه پرسپوليس بار ديگر با ارسال نامه‌اي از سازمان تربيت بدني درخواست كمك كرد.


در واكنش به اعتراض سرخپوشان به نامطلوب بودن امكانات زمين شركت واحد باشگاه قول داده كه در تعطيلي پيش روي ليگ همه مشكلات را برطرف كند.


پادرمياني بعضي مسوولان باشگاه تا امروز فايده‌اي نداشته و محمود خوردبين مدعي شده كه شكايت‌اش از يك روزنامه ورزشي را تا آخر دنبال خواهد كرد.


جلسه آشتي‌كنان حبيب كاشاني و حسين هدايتي صبح يكشنبه- فردا- در دفتر رييس سازمان تربيت بدني برگزار مي‌شود.


علي دايي اعلام كرده كه قصد دارد از دربي به بعد، به صورت چرخشي از دو دروازه‌بان پرسپوليس بازي بگيرد.


برخلاف شايعه‌اي كه از پاداش يك ميليون توماني براي برد دربي خبر مي‌داد عليپور اعلام كرد باشگاه قصد ندارد با اين كار حساسيت بازي با استقلال را پيش بازيكنان بالا ببرد و رقم پاداش دربي هم مثل بقيه بازي‌هاست كه بعد از بازي با پيكان اعلام مي‌شود.


پيت بيوتر، دستيار هلندي افشين قطبي با حضور در جايگاه ويژه، ديدار پيكان- پرسپوليس را با دقت كامل نظارت مي‌كرد و يكي از تماشاگران ويژه اين ديدار به حساب مي‌آمد.


تقسيم جايگاه تماشاگران پرسپوليس و پيكان موضوعي بود كه در نوع خود يكي از حاشيه‌هاي جالب اين ديدار را به وجود آورده بود. هرچند كه در ابتدا قرار بود 10 درصد از جايگاه تماشاگران ورزشگاه به هواداران پرسپوليس اختصاص يابد اما در طول مسابقه شاهد اختصاص 60 درصد از ورزشگاه به هواداران پرسپوليس بوديم. همين موضوع نيز هواداران پيكان را بر آن داشت كه شعار «فردوسي‌پور كجايي، 10 درصد رو ببيني؟!» سر دهند!


مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با تاكيد بر اينكه اين تيم تنها با هدف پيروزي پا به ميدان دربي خواهد گذاشت، گفت: اگرچه احتمال ثبت هر نتيجه‌اي وجود دارد اما به هواداران قول مي‌دهم كه بازنده دربي 68 پرسپوليس نخواهد بود

هوار ملامحمد و اشپیتیم آرفی در حاشیه تمرین روز شنبه پرسپولیس دقایقی با علی دایی گفتگو و نسبت به اتفاقات دیدار با پیکان انتقاد کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مسئولان این باشگاه جهت برپایی اردوی زود هنگام برای دیدار با استقلال مخالفت کرد

رئيس فدراسيون فوتبال عصر امروز (شنبه) از باشگاه پرسپوليس بازديد كرد.
در اين بازديد كه علي كفاشيان، مهدي محمدنبي، دبيركل فدراسيون و حسيني، رئيس روابط عمومي حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.
در اين جلسه در خصوص مسائل مختلف باشگاه پرسپوليس از جمله وضعيت محل تمرين اين تيم و تيم هاي پايه اين باشگاه بحث و تبادل نظر شد.

مهاجم برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد جديدش را با اين باشگاه تا آخر ليگ برتر نهم امضا كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)