مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه بازى با استقلال به سراغ خليلى رفتيم تا ضمن باخبرشدن از آخرين وضعيت او، نظرش را در مورد دربى جويا شويم. در ادامه گفت وگوى ما از نظرتان مى گذرد:

 

 

• به نظر مى رسد از آمادگى خوبى برخوردارى؟
– خدا را شكر روز به روز با بچه ها هماهنگ تر مى شوم و سعى مى كنم از موقعيت هايى كه توسط بچه ها ايجاد مى شود بهترين استفاده را بكنم.

• با آمدن على دايى روحيه بهترى پيدا كردى و روند گلزنى هايت شروع شده است.
– دايى با صحبت هايش شخصيت زيادى به بچه ها داد و طورى برخورد كرد تا رفاقت ها در تيم بيشتر شود. وى به بازيكنان نيمكت نشين انگيزه خوبى داد و من هم از اين قاعده مستثنى نبودم. حالا هم تلاش مى كنم تا با گلزنى و انجام وظايف خود هم دايى را خوشحال كنم و هم هواداران پرسپوليس.

 

 

• قبل از بازى با پيكان به نظر مى رسيد با آسيب ديدگى جدى رو برو شدى؟
– من ۲ روز قبل از بازى براى زدن توپ به هوا پريدم و با ميثاق برخورد داشتم كه با كمر به زمين خوردم. به همين علت كمر درد شديدى داشتم اما با تلاش دكتر زرينه به اين بازى رسيدم.دوست نداشتم كه بازى ماقبل دربى را از دست بدهم.

 

• گلزنى براى تو آن هم قبل از دربى چقدر اهميت دارد؟
– به تنها چيزى كه فكر نمى كردم دربى بود چون ۳ امتياز بازى با پيكان به هيچ عنوان كمتر از بازى با استقلال نبود البته اين موضوع هم مهم است كه قبل از بازى با استقلال گل زدم؛ چرا كه باعث شد انگيزه ام براى دربى صد برابر شود. من مدتها به دليل مصدوميت غايب بودم و حالا خوشحالم كه مشكل خاصى ندارم و توانستم در پيروزى پرسپوليس نقشى داشته باشم.

• مثل زمانى كه آقاى گل شدى آماده هستى؟
– من از لحاظ شرايط روحى، روانى و آمادگى بدنى مشكل خاصى ندارم.اگر از زمان آقاى گلى آماده تر نباشم ضعيف تر هم نيستم.

• باتوجه به پيشينه ات؛ هواداران پرسپوليس از تو توقع گلزنى دارند بخصوص مقابل استقلال!
– من با تمام تلاش سعى مى كنم تا توقعات آنها را برآورده كنم اما هيچ قولى مبنى بر گلزنى مقابل استقلال نمى دهم. چرا كه هيچ وقت اهل كُرى خوانى نبودم و هميشه سعى مى كنم با واقعيت ها زندگى كنم و نگاه منطقى به فوتبال داشته باشم.

• با ديد منطقى نتيجه دربى را چطور پيش بينى مى كنى؟
– اگر خودمان باشيم مطمئناً استقلال را شكست مى دهيم.

• تا به حال چندبار به استقلال گل زده اى؟
– با پيراهن سايپا و پرسپوليس ۶ بار به استقلال گل زده ام و اگر قسمت باشد و خدا بخواهد روز چهارشنبه هفتمين گل را خواهم زد، فقط اميدوارم اين اتفاق بيفتد. از هواداران پرسپوليس مى خواهم كه همچنان تيم ما را حمايت كنند؛ همان طور كه در چند بازى گذشته بحران داشتيم اما آنها پشتمان را خالى نكردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)