مرجع خبری پرسپولیس : وسلی برازیلیا پس از عقد قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپوليس را دوست داشتم و نمي‌خواستم از اين تيم جدا شوم.

 

وسلي برزيليا درباره بازگشت دوباره به اين تيم اظهار داشت: پرسپوليس را دوست داشتم و نمي‌خواستم از اين تيم جدا شوم، اما با توجه به مشكلي كه براي من پيش آمد، كرانچار از باشگاه خواسته بود تا من را از تيم كنار بگذارند و مديريت هم به خاطر او تصميم گرفت من را كنار بگذارد.
وي افزود: اصرار كردم كه دوباره به تيم بازگردم، اما كرانچار گفته بود كه اگر برگردم بايد روي سكوها بنشينم.
بازيكن پرسپوليس ادامه داد: پس از فسخ قرارداد با پرسپوليس و با اجازه مسئولان باشگاه با يك تيم ديگر در ايران مذاكره كردم كه آنها نظرشان راجع به من مثبت بود، اما بعد از تغيير و تحولات بوجود آمده در پرسپوليس و تغيير سرمربي و با توجه به اينكه باشگاه و دايي روي من نظر مثبت داشتند به من اعلام كردند كه در صورت تمايل مي‌توانم برگردم.
وسلي افزود:

 من هم كه پرسپوليس را دوست داشتم تا پايان فصل توافق كردم دوباره در خدمت پرسپوليس باشم. پرسپوليس تيم بزرگي است و زماني هم كه مي‌خواستم به تيم ديگري بروم براي من خيلي سخت بود، اما اجباري بود و چاره‌اي ندشتم.
وي با اشاره به خوشحالي‌اش از بازگشت دوباره به پرسپوليس عنوان كرد: خوشحالم دوستان خود را ديدم و دوباره در ايران هستم. پرسپوليس و هواداران آن را دوست دارم و وقتي با خانواده‌ام تماس مي‌گيرم از تشويق شدنم توسط هواداران در ورزشگاه تعريف مي‌كنم و آنها خوشحال مي‌شوند.
وسلي تصريح كرد: از امروز در خدمت پرسپوليس و دايي هستم و اميدوارم بتوانم به اين تيم خدمت كنم. از دايي شناخت دقيقي ندارم، اما در اين رابطه بررسي كاملي انجام دادم و اميدوارم با فرصتي كه به من مي‌دهد، بتوانم مفيد باشم.
بازيكن پرسپوليس ادامه داد: از امروز آماده‌ام براي پرسپوليس بازي كنم تا دل هواداران را به دست آورم. دوست دارم در دربي بازي كنم، اما من در اين مورد تصميم گيرنده نيستم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)