مرجع خبری پرسپولیس : اردوي تداركاتي پرسپوليس از بعدازظهر سه شنبه آغاز مي‌شود.

 

 با تصميم كادر فني پرسپوليس اردوي اين تيم براي حضور در دربي 68 از بعد از ظهر روز سه شنبه در هتل لاله برگزار مي‌شود. در اين اردو مسئولان باشگاه برنامه‌هاي ويژه‌اي‌ براي بازيكنان خواهند داشت.

*قرار است 5 پيشكسوت پرسپوليس در هتل لاله در جمع قرمزپوشان در مورد تجارب خود در بازي‌هاي گذشته صحبت و در جلسه ويژه كادر فني و بازيكنان شركت كنند.

* قرار است با تدابير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس كليپي ويژه از 5 دربي گذشته براي بازيكنان به نمايش درآيد و حبيب كاشاني نيز براي بازيكنان و كادر فني گفت و گويي انجام دهد.

*مسئولان باشگاه پرسپوليس به علي دايي اختيار تام دادند تا در صورت رضايت از بازيكنان و اعلام اين موضوع به حيبب كاشاني 5 درصد از جرائم بازيكنان پرسپوليس بخشيده شود.

 اين موضوع فقط در صورتي قطعي مي‌شود كه دايي اعلام رضايت خود را از نحوه تمرينات و عملكرد بازيكنان به حبيب كاشاني اعلام كند. بازيكنان پيش از اين جريمه شده بودند.

*پرسپوليسي‌ها تا قبل از دربي 68 كه چهارشنبه برگزار مي‌شود، دوشنبه تمرينات خود را ساعت 11 صبح برگزار خواهند كرد و سه شنبه تمرينات خود را راس ساعت 14:30 در زمين شركت واحد برگزار مي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)