مرجع خبری پرسپولیس: وسلی برازیلیا که دیروز با عقد قراردادی مجددا به باشگاه پرسپولیس پیوست، روز یکشنبه  در مصاحبه کوتاهی چندین بار تاکید کرد که برای پیوستن مجدد به پرسپولیس، احساس بزرگی دارد که قابل وصف نیست اما دوست دارد در زمین بازی، دینش را به پرسپولیس و هوادارانش ادا کند.

*حضورت در پرسپولیس تا به امروز روند عجیبی داشته! غیبت طولانی مدتی که داشتی به فسخ قراردادت انجامید. بعد با همکاری باشگاه قرار بود به تیم دیگری بروی و حالا هم که دوباره با پرسپولیس قرارداد بستی.


اجازه بدهید به جای پرسپولیس بگویم خانه خودم! احساس می کنم به خانه خودم برگشته ام. من دیگر نمی خواهم به مشکلاتی که پیش آمد فکر کنم. اتفاق‌ها طوری پیش رقت که خیلی نمی شود به زبان آورد.

* امروز در تمرینات هم حضور داشتی. برخورد بازیکنان و سرمربی تیم با تو چطور بود؟


همه بازیکنان با من برخورد خوبی داشتند و به محض ورود به تمرینات با هم خیلی حرف زدیم. آقای دایی هم از من استقبال خوبی کرد. از برخورد بازیکنان که با همه‌شان دوست هستم تشکر می کنم. آنها خیلی به من روحیه دادند.

در این مدت، با هواداران پرسپولیس، هم برخورد داشتی؟


بله و باید بگویم اینجا فضای عجیبی دارد. هواداران پرسپولیس همیشه به من محبت داشتند. من نسبت به آنها و محبت‌هایشان احساس دین می کنم و همه تلاشم را می کنم تا دینم را به آنها ادا کنم.

در آستانه بازی دربی به پرسپولیس برگشتی. با توجه به تجربه حضورت در دربی گذشته، نظرت درباره این بازی چیست؟


بازی این دو تیم بسیار بزرگ و حساس است و به خاطر همین حساسیت زیادش هیچ وقت نمی شود از پیش درباره آن قضاوتی داشت. اما با همه وجود، آرزو می کنم و امیدوارم که پرسپولیس برنده این دیدار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)