مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: اگر قرار است از كسي تقدير شود بايد از پيشكسوتان بزرگ‌تر از من تقدير شود.

 

محمدعلي يحيوي درباره خبر منتشر شده در مورد تقدير در دربي از وي توسط استقلالي‌ها اظهار داشت: اميدوارم اين خبر شيطنت رسانه‌اي نباشد چون من به اصل اين موضوع مشكوك هستم.
وي افزود: اگر قرار است اين كار انجام شود بايد توسط سايت رسمي باشگاه استقلال اعلام مي‌شد و اگر قرار است از كسي تقدير شود بايد از پيشكسوتان بزرگ‌تر از من تقدير شود و به ياد ناصر حجازي بود. همه براي سلامتي ناصر حجازي بايد دست به دعا شويم. ضمن اينكه استقلال آنقدر پيشكسوت دارد كه منتظر تقدير هستند.

مربي دروازه‌بانان پرسپوليس ادامه داد:


نياز به تقدير ندارم و نمي‌خواهم در اين شرايط آرامش پرسپوليس برهم بخورد. دايي تنها نياز به آرامش دارد و من هم در اين مورد حرفي نمي‌زنم كه باعث ايجاد تنش در تيم شود.
يحيوي تصريح كرد: قصد بي‌احترامي به كسي را ندارم، اما اميدوارم در اين شرايط حساس اگر رسانه‌اي مي‌خواهد از اين موضوع سوء استفاده كند جلوي اين كار گرفته شود و من را در مقابل كسي قرار ندهند.
وي درباره ديدار روز چهارشنبه برابر استقلال عنوان كرد: اميدوارم هواداران هر دو تيم از ديدن اين ديدار لذت ببرند و بازي جوانمردانه‌اي را شاهد باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)