پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:متاسفانه در بحث سقف بودجه فقط روی پرسپولیس حساس بودند و این در حالی است که برخی تیم ها نه تنها میلیاردی بلکه تیلیاردی خرج کردند.

محسن بنگر،درباره ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از اضافه شدن بند جدید به قراردادشان اظهار داشت:اصلا اینطور نیست.مگر باشگاه می تواند چنین بندی را وسط فصل به قرارداد اضافه کند.اگر قرار بود این کار صورت بگیرد باید در آغاز فصل انجام می شد.

وی ادامه داد:من در تیم های قبلی ام هرگز چنین بندهایی را در قراردادم نداشته ام.بازیکن در روز نخست که با باشگاه قرارداد می بندد باید تمام بندها و تبصره ها را ببیند.

مدافع پرسپولیس درباره مشکلات باشگاه در 5 هفته اخیر گفت:مشکلات مالی مربوط به بازیکن و باشگاه می شود.اصلا دلیلی ندارد بازیکن چنین مسائلی را در رسانه ها مطرح کند.قرار نیست در روزنامه ها و سایت ها جار بزنیم که با باشگاه مشکل مالی داریم.

وی درباره انتقادات صورت گرفته نسبت به بازیکنان جدید پرسپولیس بیان داشت:از نظر من خریدهای خوبی انجام دادیم.منتظر هستیم یک هافبک برزیلی هم به تیم اضافه شود و اگر او و هافبک فلسطینی بیایند تیم کامل خواهد شد.

بنگر درباره اینکه آیا پتانسیل فعلی پرسپولیس را برای حضور در آسیا مناسب می داند گفت:ما بازیکنان خوب زیادی را از دست دادیم اما در جذب نفرات هم موفق عمل کردیم.بنابراین به آینده مان در آسیا امیدواریم.قبول دارم گروه سختی در لیگ قهرمانان داریم.در برابر حریفانمان یک باشگاه هستیم که طرفدارانمان را داریم و بس.امیدوارم با همت بچه ها بتوانیم به خوبی مقابل حریفان آسیایی رقابت کنیم.ما و هواداران خودمان مشکلات را حل می کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه برخی براین باورند اگر تیم های ایرانی حاضر در آسیا تقویت نشوند ممکن است در ایران مغلوب حریفان خود شوند تصریح کرد:الان دیگر خیلی دیر شده است که بخواهیم نگران نمایندگان ایران باشیم.متاسفانه در بحث سقف بودجه فقط روی پرسپولیس حساس بودند و این در حالی است که برخی تیم ها نه تنها میلیاردی بلکه تیلیاردی خرج کردند.تازه این تیم ها در آسیا هم حضور ندارند.ما فوتبالیست ها را نمی توانند گول بزنند.برخی تیم ها قرارداد بازیکنانشان بالای دو میلیارد است.

وی درباره اینکه شایعه شده است هادی نوروزی و رضا نورمحمدی بازیکنان را تحریک کرده اند که روز دوشنبه تمرین نکنند اظهار داشت:اصلا چنین بحثی صحت ندارد.آنها کوچکترین صحبتی با ما انجام ندادند.هادی و رضا جزو بزرگان تیم هستند و هرگز نمی آیند بازیکنان را تشویق به تحصن کنند.این ها شایعاتی است که برخی رسانه ها این روزها که کمبود سوژه دارند مطرح می کنند.

بنگر درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا گفت:تیم ملی مقابل عراق خوب کار کرد.امیدوارم ملی پوشان در جام ملت ها هم قهرمان شوند و مردم را خوشحال کنند.

وی درباره استفاده از مرتضی پورعلی گنجی و هاشم بیگ زاده در خط دفاعی در بازی با عراق بیان داشت:بیگ زاده و پورعلی گنجی بازیکنان خوبی هستند اما استفاده از این نفرات در دفاع وسط بی احترامی به بازیکنانی بود که پست اصلی شان دفاع میانی است.ما مدافعان وسط خوبی داریم.شجاع خلیل زاده،هادی عقیلی و سید جلال حسینی مدافعان خوبی هستند که تجارب بالایی دارد.من به حال مدافعان وسط لیگ تاسف خوردم که دو بازیکنی که پست اصلی شان دفاع میانی نیست در این پست به میدان رفتند.هاشم در دفاع چپ بهترین است و پورعلی گنجی جزو هافبک های آینده دار فوتبال ایران است اما استفاده از آنها در پست دفاع میانی تاسف آور است.

بنگر درباره دعوت از علی کریمی برای حضور در تمرین پرسپولیس گفت:علی آقا بزرگ باشگاه پرسپولیس است.اینجا باشگاه خودش هست و حضور او در پرسپولیس می تواند روحیه بخش باشد.ما هم به طور رسمی از او خواهش کردیم که به تمرین ما بیاید و در کنار پرسپولیس باشد.حضور کریمی می تواند کمک زیادی به تیم بکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)