پرسپولیس نیوز : دیروز مهدی مهدوی‌کیا فروشگاه جدیدش را در تیراژه افتتاح کرد.

در حاشيه اين مراسم كه با حضور احمدرضا عابدزاده،کریم باقری، علي كريمي، جواد كاظميان، محمد نوري و… برگزار شد و با حرف‌های درگوشی عقاب و جادوگر همراه بود، مهدوي‌كيا در گفت‌وگويی حرف‌هاي جالبي زد. متن كامل مصاحبه با مهدوي‌كيا را فردا مي‌خوانيد… فعلاً اين شما و اين هم گوشه‌اي از حرف‌هاي كيا…

تيم ملي در جام ملت‌ها در گروه سختي قرار گرفته است. 3 حريف عربي داريم و همين مسئله كار را براي تيم ملي سخت مي‌كند اما تجربه كارلوس كروش و البته تجربه حضور در جام جهاني مي‌تواند به كمك ما بيايد.

پرسپوليس از يارگيري اول فصل خود ضربه خورد و هنوز هم نتوانسته شكل اصلي خود را پيدا كند. درباره خريدهاي نيم‌فصل هم هيچ حرفي ندارم چون اين بازيكنان را نمي‌شناسم.

در جريان موضوع علي كريمي نيستم و نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه علي با تيم به جام ملت‌ها نرفت. نمي‌خواهم بي‌دليل از همبازي خودم دفاع كنم اما معمولاً در فوتبال ما با بازيكناني كه براي تيم ملي و فوتبال‌ ايران زحمت كشيده‌اند، برخورد خوبي نمي‌شود. خود من يك سال مجاني، بدون قرارداد و بدون چشمداشت براي تيم ملي جوانان كار كردم اما با من رفتار خوبي نشد و كاري كردند كه فوتبالزده شدم و اصلاً دوست ندارم درباره فوتبال حرف بزنم. احتمالاً كريمي را هم مثل من فوتبالزده كرده‌اند.

سكوت كريمي ادامه دارد
در حاشيه مراسم افتتاح فروشگاه جديد مهدي مهدوي‌كيا، خبرنگار خبر سراغ علي كريمي رفت و از او پرسيد نمي‌خواهي يك بار براي هميشه درباره ماجراي كناره‌‌گيري‌ات از تيم ملي حرف بزني؟! كريمي جواب داد فعلاً صلاح نيست صحبت كنم و شما هم چيزي از قول من ننويسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)