مرجع خبری پرسپولیس : سعید مظفری زاده ادعا می کند طرفدار هیچ یک از دو تیم بازی دربی نیست.

 

سعید مظفری زاده که از سوی کمیته داوران برای قضاوت داربی برگزیده شده است در این باره می گوید: « خیلی دوست داشتم که این بازی را قضاوت کنم. این بازی اگرچه برایش حساسیت های زیادی راه انداخته اند اما قبلا هم گفته بودم حاضرم اولین داور ایرانی باشم که قضاوتش می کنم که البته آن بار قسمت نشد و دیدید که دوست خوبم محسن ترکی دو بار به بهترین شکل این بازی را سوت زد.»
او درباره جو ورزشگاه هم گفت: « به هر حال ما بارها در بازی های اینچنینی قضاوت کرده ایم . من از قضاوت در بازی هایی این چنینی نمی ترسم چون هدفم قضاوت در بازی های بزرگ جام جهانی است. اگر می خواهم به آن هدفم برسم باید نشان دهم که به راحتی می توانم از پس دربی در بیایم. فرقی ندارد ، هر کدام از ما که انتخاب می شدیم به راحتی می توانستیم این بازی را قضاوت کنیم. فقط باید کمی این حساسیت های رسانه ای را کنترل کنند تا مشکلی بیرون از زمین ایجاد نشود.»

او همچنین تاکید کرد:« برایم فرقی ندارد کدام تیم در بازی برنده شود چون طرفدار هیچ کدام از این دو تیم نیستم . امیدوارم که بازی قشنگی باشد و تیم داوری هم بتواند به زیبایی بیشتر این مسابقه کمک کند تا مردم از تماشای دربی لذب برده باشند.»

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)