پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی در جایی ساختار نیست همه چیز به هم می‌ریزد و پرسپولیس با این مشکل روبروست.

اسماعیل حلالی در رابطه با وضعیت پرسپولیس گفت: باید قبول کنیم پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب نکرده و نیاز به جذب 4-5 مهره کلیدی داشت. یک بازیکن در خط دفاع، یک بازیکن در خط هافبک، یک بازیکن در خط حمله و با توجه به رفتن نیلسون به جذب یک دروازه‌بان خوب نیاز داشتیم.

وی افزود: چند بازیکن جوان و جویای نام جذب شده است و یک بازیکن برزیلی گرفته‌اند که باید وضعیت او را در دیدارهای آینده ببینیم. البته نمی‌توانیم پیش‌بینی قطعی داشته باشیم چرا که هیچ چیز معلوم نیست و ممکن است تیم شرایط خوبی پیدا کند. البته در نیم‌فصل اول از لحاظ بدنی عقب بودیم و این تعطیلی باعث می‌شود از لحاظ بدنی تیم به شرایط بهتری برسد. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کار سختی دارد و هر سه چهار روز یک بار در میدان باید بازی کند. آرزو می‌کنم پرسپولیس شرایط خوبی پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با وضعیت پیام صادقیان و اینکه او با مهرداد کفشگری هم دچار اختلاف شد، عنوان کرد: گاهی اوقات یک بازیکن در شرایط خاصی شکل گرفته است و نمی‌توانیم در این مورد از پرسپولیس ایراد بگیریم. باید مقابل این رفتارها ایستاد به خاطر نبود بازیکن ممتاز این اتفاقات می‌افتد. اگر 10 بازیکن مثل صادقیان داشتیم خیلی راحت مربی این بازیکن را کنار می‌گذاشت اما اکنون با او مدارا می‌کند که این هم به ضرر باشگاه و هم به ضرر پرسپولیس است. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی به خلاف نام باشگاه عملکرد نامناسبی داشته باشد به هیچ وجه درست نیست.

حلالی در رابطه با اینکه صادقیان در حضور سرپرست باشگاه کریم باقری و کادر فنی باز هم این رفتارها را دارد خاطرنشان کرد:‌ البته پرسپولیس ساختار مناسبی ندارد و مدیرعاملی در باشگاه حضور ندارد. با این اتفاقات هم نمی‌توان کاری انجام داد. اگر سه بازیکن هم اخراج کنیم به دلیل نبود ساختار اتفاقی نمی‌افتد. مربی در این شرایط با بازیکن مدارا می‌کند اما اگر وضعیت باشگاه مشخص شود وضعیت تیم درست خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در مورد جذب بازیکن به جای نیلسون صحبت کرد و آیا او مسعود همامی را دروازه‌بان در حد پرسپولیس نمی‌داند عنوان کرد: او در حد پرسپولیس نیست و اصلاً با بازیکنی مثل نیلسون قابل قیاس نیست. پرسپولیس بازیکن بزرگ می‌خواهد نیلسون در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشت و به غیر از امسال او واقعاً همواره دروازه‌بانی مطمئن بوده است. البته هرکسی در برخی مقاطع عملکرد خوبی ندارد که باید با او مدارا شود. ما از لحاظ دروازه‌بانی مشکلی نداشتیم البته دروازه‌بان‌های ما در چند مسابقه عملکرد خوبی نداشتند البته این اتفاق به خاطر تغییراتی بود که خودشان انجام داده‌اند.

حلالی در مورد اینکه آیا مربی دروازه‌بانان را هم در این بین مقصر می‌داند،‌گفت: مربی دروازه‌بانان هم نقش دارد شرایط تمرینی و بی‌صاحبی باشگاه هم در این بین تأثیرگذار است. از دورازه‌بان بگیرید تا سطوح بالای تیم با یکدیگر برخورد خوبی نمی‌کنند معلوم است رفاقتی در تیم وجود ندارد و همین مسئله باعث شده باشگاه نتیجه نگیرد.

وی در مورد اینکه محمود خوردبین اعلام کرده در پرسپولیس همه با هم دوست هستند اگر دشمنان اجازه بدهند، اظهار داشت: همیشه واقعیت را گفته‌ام شما قبل از این از من مصاحبه‌ای ندیده بودید. پرسپولیس از همه چیز برایم ارجح‌تر است. زمانی که بازی می‌کردم برای پرسپولیس جان دادم و الآن هم همین کار را می‌کنم و هیچ مشکلی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)