یکشنبه 20 بهمن (15:18)

مرجع خبری پرسپولیس : نمى شود انكار كرد كه پرسپوليس دچار يكسرى مشكلات روحى و روانى است اما قابل پيش بينى است كه پرسپوليس با چهره اى متفاوت در اين ديدار حاضر شود

محمد پنجعلى كاپيتان اسبق تيم ملى و پرسپوليس گفت: حضور وينگادا در پرسپوليس در آستانه مسابقه دربى مى تواند يك موج و شوك مثبت براى سرخپوشان باشد تا حداقل از سردرگمى دربيايند.پنجعلى افزود: پرسپوليس طى چند هفته اخير شرايط خوبى از لحاظ روحى و روانى نداشت. آنها همواره درگير اين موضوع بودند كه مربى جديد چه زمانى به تيم اضافه خواهد شد و همچنين اعضاى كادر فنى آنها كه نمى توانستند با تمام وجود كار كنند.وى با اشاره به دربى پرسپوليس و استقلال ادامه داد: اين ديدار به هيچ وجه قابل پيش بينى نيست اما نمى شود انكار كرد كه پرسپوليس دچار يكسرى مشكلات روحى و روانى است اما قابل پيش بينى است كه پرسپوليس با چهره اى متفاوت در اين ديدار حاضر شود.پنجعلى در مورد دربى پيشكسوتان كه به قهرمانى استقلال منجر شد، افزود: ما در اين مسابقه فريب خورديم، استقلالى ها به قول خود عمل نكردند، قرار بود كه فقط پيشكسوتان در اين ميدان باشند كه فقط نعلچگر از پيشكسوتان بود و بقيه جوان بودند.

پنجعلى در پايان با اشاره به ديدار تيم ملى با كره جنوبى اضافه كرد: استفاده از جوان ها در كنار باتجربه ها راهكار مناسبى است كه مى توانيم به پيروزى مقابل كره جنوبى اميدوار باشيم. بايد تلاش كنيم كه در نيمه اول به گل برسيم در آن صورت كره را به احتمال فراوان شكست داده ايم. تماشاگران ما خصوصاً پرسپوليس به ياد داشته باشند كه فوتبال ۹۰ دقيقه است، همان گونه كه فصل پيش گل دقيقه ۹۶ پرسپوليس را قهرمان كرد، چه بسا گلزنى تيم ملى در دقايق آخر حكم به شكست كره جنوبى بدهد. اميدوارم با درايت دايى و حمايت تماشاگران با كسب ۳ امتياز از اين ديدار بتوانيم راه صعود به جام جهانى را هموار كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)