پرسپولیس نیوز : مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ از نیمه اسفند شرایط بازی را پیدا می‌کنم و انگیزه زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارم.

رضا نوروزی در مورد وضعیت فعلی‌اش گفت: از یک هفته پیش دوندگی را شروع کردم و در حال حاضر شرایط خوبی دارم. از هفته آینده هم بدنسازی را آغاز می‌کنم و از نیمه اسفند برای پرسپولیس بازی خواهم کرد. در حال حاضر انگیزه زیادی دارم و امیدوارم بتوانم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی های خوبی انجام دهم.

او در ادامه در مورد نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: تیم ملی در مرحله گروهی خوب نتیجه گرفت و بازی با عراق هم خوب پیش می‌رفت که متاسفانه اخراج پولادی همه چیز را به هم ریخت. ایران مستحق حضور در نیمه نهایی بود ولی متاسفانه شکست خوردیم و من هم مثل همه ایرانی‌ها ناراحت شدم.

نوروزی در مورد کارلوس کیروش و برخی انتقادها که از او صورت می گیرد گفت:‌ نظرها مختلف است و موافقان و مخالفان کی‌روش برای خودشان دلایلی دارند. تیم ملی در جام ملت‌ها خوب نتیجه نگرفت ولی معتقدم که کی‌روش باید بماند چون در حال حاضر تعویض سرمربی چیزی را درست نمی‌کند. کی‌روش مربی بزرگی است و می‌تواند برنامه‌هایش را در تیم ملی پیاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)